19-11 / 20-11 / 21-11 / 22-11 2011 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu 19-11 / 20-11 / 21-11 / 22-11 2011 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

19-11 / 20-11 / 21-11 / 22-11 2011

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

17 December 2011 | Nederland, Groningen

Zaterdag en Zondag 19/20-11 was rutig voor jou. Elke dag werd bloedgeprikt. Zaterdagmiddag kwamen Papa en Lysanne op bezoek hadden veel kado's en post mee wat je helemaal super vond. Je had veelal last van rugpijn ondanks de pijnmedicatie. Vandaag gestart met de Kanjer ketting. Lysanne heeft jou laars gezet voor op de afdeling, omdat sinterklaas misschien nog komt.
Zondagochtend moest mama al vroeg kijken of jou laars gevuld was en ja hoor een grote zak pepernoten, schrift en een pen. 10.45 kwamen Marleen/Aniek, Chantal/Romée op bezoek werderom met vele kado's en mooie tekeningen. Tegen 12.30 kwam papa en Lysanne op bezoek. Jij hebt lekker geslapen met papa en mama is gaan wandelen met Lysanne. Je hebt nergens geen zin de rest van de dag geslapen. De infuuszak is verwisselend omdat jou nieren nu goed de Leukemiecellen uit plassen. Je hebt van papa een grote Hello Kitty ballon gekregen.

Maandag 21-11 Je hebt een emotionele dag je hebt veel gehuild en baalt enorm om hier te zijn. Je hebt veel geslapen. Antibiotica hoeft niet meer rechtstreeks in je bloedbaan gespoten te worden, dit deed jou erg veel pijn. mag nu via infuuszak. Papa kwam tegen 11.45 je ging gelijk puzzelen. De stickerkaart is vol van het vele bloedprikken en je mag uit de schatkist een kado uitzoeken. Onderzoek voor vandaag was hartfilmpje maken. Pedagoog van de afdeling heeft jou het boekje van chemo Casper gegeven en een grote knuffel/boxbal ervan. Nadat ze weg was was je erg verdrietig. je kon goed na vertellen wat ze heeft voorgelezen.

Dinsdag 22-11 HOERA MIKE 3 JAAR, wel raar hoor dat we de verjaardag niet kunnen vieren zoals we dat altijd doen. Vandaag vele onderzoeken,9.15 een vaatonderzoek gehad. Consult van de dieetiste ivm het verminderde eetlust. Bloedprikken zoals elke dag wat gepland was. Kinderchirurg is geweest omdat a.s vrijdag een VAP geplaatst wordt. Ziekenhuisjuffrouw kwam nog praten. Toen kwam papa en je was weer helemaal happy. Zaalarts nog geweest omdat je nu paar dagen koorts vrij bent stop Antibiotica per infuus. Wel gestart met preventieve antibiotica. Sinda afgelopen vrijdag ben je gestart met Prednisonkuur. Einde van de dag begon je met overgeven. Helaas moest je alle net ingenomen medicatie opnieuw innemen omdat je binnen een half uur gespuugt hebt. De ontlasting zit je ook dwars je hebt 11 dagen niks gehad.