23-12 Dagje Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu 23-12 Dagje Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

23-12 Dagje Groningen

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

23 December 2011 | Nederland, Groningen

Vanmorgen moesten we om 10.15 in Groningen zijn. We werden gezien door dr. Bont. Papa en mama hebben gisteravond vele vragen op papier gezet. Doordat de plastablet afgelopen dinsdag gestopt is ben je werderom weer vocht gaan vasthouden, gelijk weer starten vanaf vandaag. Onderdruk van je bloeddruk blijft aan de hoge kant, even afwachten wat de plastabletten doen, misschien dat het dan goed komt??
Vandaag afgesproken dat er volgende week donderdag opnieuw bloedgeprikt moet worden en vrijdag opnieuw een beenmergpunctie. Het is nu niet verantwoord om de cyclokuur te doen. De wittebloedcellen zijn teweinig en in de beenmerg nog teveel leukemiecellen.
De temperatuur begint nu ook weer te stijgen 37,4 (normaal jou temp. is 36 / 36.3graden)Afwachten wat die gaat doen hopen dat je niet 1 van deze dagen weer opgenomen wordt. De buikpijn kan verootzaakt worden door obstipatie,, de medicatie (laxeermiddelen) die je nu gebruikt werkt onvoldoende nu krijg je een volwassen dosering. Vanmorgen was je erg stil en angstig voor wat de dokter allemaal gaat zeggen. Eenmaal weg bij de poli praatte je lekker aan 1 stuk door. Mama heeft bij de apotheek de starterspakket voor de thuischemo opgehaald wat de thuiszorg gaat geven.

• 23 December 2011 - 21:46

Danisha Legebeke:

had net bij gisteren gereageerd en ploep bericht van vandaag!!! Dus...zie gisteren ;)
    groetjes marleen

• 24 December 2011 - 10:37

Fam. Wolterink:

Lieve familie,
    Wij wensen jullie samen fijne feestdagen en ALLE GOEDS voor 2012 toe !

• 24 December 2011 - 11:31

Demi ,regien,amber:

Hoi danisha,
    we hopen dat je niet naar het ziekenhuis hoeft.We deken aan je
    we hopen toch dat je een fijne kerst hebt.beterschap regien demi en amber