tweede kerstdag - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu tweede kerstdag - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

tweede kerstdag

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

26 December 2011 | Nederland, Hellendoorn

Vandaag had je een goede dag, je geniet volop dat er even niks hoeft te gebeuren rondom ziekenhuis. Je hebt vandaag samen met Lysanne veelvuldig in een deuk gelegen en had moeite om te stoppen, heerlijk om jou weer is te zien lachen. Vanmiddag zijn we even naar Apeldoorn geweest daar genoot je van. Was wel vermoeiend voor je.
Je haar begint steeds meer los te laten. En vanmorgen was je even verdrietig omdat je in de spiegel keek en schrok van de bolle toet door de prednison. Gelukkig heb je ook nog veel gezongen in de auto op de terug weg waar de rest van moest lachen.

• 27 December 2011 - 19:34

Regien:

Hoi familie,

Fijn dat de kerstdagen goed zijn verlopen. Kun je mooi op nagenieten.

Liefs mij :-)

• 27 December 2011 - 21:40

Danisha Legebeke:

Aahh heerlijke foto! Gr. Hermien

• 28 December 2011 - 19:54

hallo familie legebeke,
    Prachtige foto van haar; geniet ervan.
    groetjes erie en wim

• 29 December 2011 - 09:18

Familie Roeloffzen:

Hoi Danisha en familie, allereerst wil ik even zeggen Danisha dat je er nog steeds beeldschoon uitziet.
    Wat veel onderzoeken heb je in zo'n zkh of niet dan en het ergste is: jij moet ze ondergaan....gelukkig wordt het ooit minder, maar nu zit je er middenin. Je bent een erg sterk meisje en samen met je gezin slepen jullie je er wel doorheen. Volhouden!
    Heel veel sterkte wij denken aan jullie!!!
    Lieve groetjes,
    Bas & Ellen
    Sarèl, Kem, Davi.

• 29 December 2011 - 16:09

Fam Karkdijk:

Wat een mooie foto en wat fijn om te zien dat jullie ook nog plezier hebben samen!!!!