Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

01 Januari 2012 | Nederland, Hellendoorn

WIJ WENSEN IEDEREEN EEN
VOORSPOEDIG 2012.

FIJN TE WETEN DAT ER LIEVE MENSEN ZIJN DIE MET ONS MEELEVEN EN MEEDENKEN EN ONS HELPEN WAAR NODIG IS.

BEDANKT VOOR IEDERS STEUN VAN HET VORIG JAAR.
DEED ONS GOED.

Danisha had vandaag een super dag, keek erg uit naar het vuurwerk wat ze mooi vondt. 'savonds met z'n zessen gecourmet, fijn om te zien hoe gezellig het is zo.

• 01 Januari 2012 - 19:52

Danisha Legebeke:

We zijn supe rtrots op jullie en op Danisha in het bijzonder.
    Opa en oma

• 02 Januari 2012 - 10:02

Fam Karkdijk:

Lieve Danisha
    Wat ben jij stoer met vuurwerk zeg!!!!
    En dan ook nog met zo'n mooie big smile.
    We wensen jou en je papa mama zus en broertjes heeeeeeeeeeeel veel geluk liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar!! Dikke knuffel van Aniek, Isa, Freddy en Marleen

• 02 Januari 2012 - 15:32

Danisha Legebeke:

Hallo Danisha,
    Een heel goed en hoopvol 2012 gewenst ook aan je papa, mama en je broertjes en zusje.
    groet Erna

• 02 Januari 2012 - 22:08

Familie Brandwacht :

Hai danisha en familie!

Wat fijn dat jullie oud en nieuw uit genieten bestond! Hopelijk volgen er veel van deze goede dagen dit jaar. We wensen jullie heel veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar!

Groetjes van Ingrid en Christian, jochem en koen brandwacht

• 03 Januari 2012 - 10:24

Regien:

Hoi,

Ik wens jullie een liefdevol 2012 en hopelijk staat al het geluk jullie kant op. Jullie hebben het verdiend!
    Danisha zo met korter haar staat je heel stoer hoor meisie...

Liefs Regien

• 03 Januari 2012 - 16:38

Janet:

Hallo Danisha en familie,
    Allemaal veel voorspoed en liefde in 2012. Fijn dat je sterretjes hebt kunnen afsteken en hebt genoten van oud en nieuw.