Vrijdag 27 Januari - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Vrijdag 27 Januari - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27 Januari

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

27 Januari 2012 | Nederland, Groningen

Vanmorgen om 9.00uur vertrokken richting Groningen. De bloedwaardes zijn niet verder gedaald dus hoef je gelukkig vandaag geen bloedtransfusie. Er was wel een discussie over omdat het een grensgeval was. Het zat hem in 0,2 wat je boven de grens zat. Omdat je volgende week toch voor de cyclokuur moet doen ze liever een combi met de bloedtransfusie. Vanmorgen is de VAP aangeprikt dit ging goed. Je kreeg de chemo per puch. Gelukkig waren we bij de slaapdokter als tweede aan de beurt. Dit ging perfect. Je ging er rustig in en kwam er rustig uit. Dit was voor de lumbaalpunctie (chemo per ruggemerg). Net voordat we in de auto stapte kreeg je stekende buikpijn je moest flink overgeven, je drukte zelf de neussonde steeds terug. Je zei heel nuchter die vervelende chemo Kasper, chemo Klaas en chemo Koen die zitten in mijn maag achter elkaar aan te rennen. De terug weg hem je verder heerlijk geslapen. De stekende buikpijn steekte paar keer even heftig op, maar zakte uiteindelijk weer af. Vanavond wou je graag met papa en mama en Lysanne naar de MAC, je hebt zelf weinig tot niks gegeten maar je vond het wel gezellig. Je ligt heerlijk te slapen.

• 27 Januari 2012 - 20:14

Familie Roeloffzen:

Wat ga je er toch mooi mee om Danisha.
    En lekker met z'n allen naar de Mac, heerlijk. Hopelijk voel je je morgen weer fitter, ik duim voor je.
    Lieve groetjes van ons allen.

• 27 Januari 2012 - 20:16

Hermien :

Hey dansprinses ik lees dat je het weer dapper doet! Toppie!
    Gr. Hermien

• 28 Januari 2012 - 13:33

Fam Karkdijk:

Meissie toch! Wat hebben we met je te doen en wat zijn we toch allemaal trots op je! Zo sterk als je bent! Echt top! een dikke knuffel van ons