Zaterdag 28-01 - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Zaterdag 28-01 - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Zaterdag 28-01

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

28 Januari 2012 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht tegen 2.45 moest je flink overgeven, de neussonde kwam eruit. Toen ben je snel in slaap gevallen. Tegen de ochtend begon de temperatuur op te lopen tot 40graden. Thuiszorg kwam er tegen 9.00. In overleg met de dienstdoende oncoloog gewoon de thuiszorg de chemo laten geven en dan in ZGT Almelo beoordelen over de gehele toestandsbeeld. In Almelo werd er bloedgeprikt en lichamelijk onderzoek gedaan. Kunnen niks vinden wat de oorzaak van de koorts is. Met ORS naar huis en sondevoeding langzamer laten lopen. Eenmaal thuis heb je nergens zin in en heb je het erg koud. Eigenlijk had het voor jou vandaag een leuke dag moeten worden samen met Lysanne. Lysanne gaf vanmiddag haar kinderfeestje, daar keek je zo naar uit. We hebben een work-shop taarten maken gedaan. Mama heeft er één voor jou gemaakt. We hebben vanmorgen met elkaar flink gehuild omdat het voor jou niet door kon gaan. Papa ging met jou mee naar het ziekenhuis en mama ging met Lysanne mee. De hoge koorts blijft vanmiddag was het even onder de 39 graden maar vanaf 18.00 is het weer 40.3 graden. 22.00uur overleggen we weer verder want het zit papa en mama niet echt lekker.

• 28 Januari 2012 - 21:07

Fam.legebeke:

bah wat vervelend allemaal
    wij hopen dat het snel weer wat beter gaat
    veel sterkte samen
    lieve groetjes van ons alleaal

• 28 Januari 2012 - 22:10

Fam. Broeze Ruiter:

Heftige dag zeg... wat een emotionele achtbaan zitten jullie in. Veel beterschap gewenst, we denken aan jullie.

• 29 Januari 2012 - 10:04

Fam. Wolterink:

jee, wat een dag was dat. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter !
    We denken aan jullie ! Lieve groet van ons allemaal.

• 29 Januari 2012 - 11:11

Roelie:

Hoi Danisha.
    Wat erg dat je zo ziek bent met hoge koorts en dat je daardoor Lysanne haar feestje hebt gemist.
    Ik hoor net van jouw oma dat de koorts nu gelukkig al gezakt is en dat de thuis zorg er is.
    Ik bel dadelijk wel even naar je moeder.
    Oma zit gezellig met Ryan en Mike te puzzelen.
    Heel veel liefs,ook van Oom Ger.
    Tante Roelie

• 29 Januari 2012 - 20:36

Familie Roeloffzen:

Wat leven wij ontzettend met jullie mee. Het is soms zo oneerlijk in de wereld. Jullie hebben er maar doorheen te gaan. Heel veel sterkte met elkaar en Lysanne: knap maar snel weer op om die heerlijke taart te proeven.
    Lieve groetjes,