Dinsdag 14-02 - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Dinsdag 14-02 - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Dinsdag 14-02

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

14 Februari 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen wou mama je wakker maken, je was nog in diepe slaap. Je voelde behoorlijk warm aan, temp was 39.6. Bij het wakker worden werd je misselijk en begon direct met overgeven, helaas sneuvelde de sonde. Tegen half negen kwam de thuiszorg voor het opnieuw zetten van de sonde. Dit keer had je er helemaal geen zin in. Dit keer deed je het zonder drinken. Je baalt enorm van alles. De temperatuur zakte gelukkig verder naar beneden. Om half 1 gingen we bloedprikken ipv a.s donderdag. Dit keer gebeurde het in een andere ruimte wat je absoluut niet prettig vondt. Je kon precies horen dat een ander kindje aan het huilen was. Je wist precies welke vinger er geprikt moest worden. Half twee hadden we een afspraak bij de kinderarts. De bloedwaardes waren nog niet allemaal binnen. Maar wat er binnen was was precies op de grens van wel/geen actie ondernemen. Omdat we vrijdag toch naar Groningen moeten voor een beenmergpunctie moet je dan daar nog even bloedprikken. Met name moet er dan wel/geen bloedtransfusie plaats vinden. Je hebt veel geslapen vandaag, voelt je snel moe. Bij de kinderarts deed je juist het tegenover gestelde erg bezig om te laten zien dat je je goed voelt. Vanavond lag je erop tijd in omdat je morgenmiddag graag wil spelen met je vriendin Nynke.

• 14 Februari 2012 - 21:25

Fam Karkdijk:

Ach meissie toch. Zet hem op!!!

• 14 Februari 2012 - 21:30

Familie Roeloffzen:

****Knuffel****

• 14 Februari 2012 - 22:14

Roelie:

Denken aan je.Heel veel liefs en snel weer wat beter.Allemaal veel sterkte.
    Tante Roelie

• 15 Februari 2012 - 08:32

Fam. Wolterink:

Soms kun je even niet de woorden vinden ! We denken aan jullie !
    Lieve groet, Sandra en fan.