21 / 22-02, Yes 5% minder leukemiecellen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu 21 / 22-02, Yes 5% minder leukemiecellen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

21 / 22-02, Yes 5% minder leukemiecellen

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

22 Februari 2012 | Nederland, Hellendoorn

Gisteren en vandaag was je super goed te pas. Dinsdagmorgen ben je op school geweest, heerlijk weer gegymt. 'smiddags heb je heerlijk geslapen op de bank. De verpleegkundige belde vanuit Groningen er is goed nieuws. Er zijn 5% minder leukemiecellen aanwezig in je beenmerg. Dus de behandeling slaat aan. Vanmorgen ben je nog naar de psycholoog geweest om te babbelen. Van opa en oma heb je vanmorgen een Pinpon camper gekregen, helemaal super natuurlijk en toen kwam de buurvrouw ook nog met pinypon poppetjes. je hebt hem helemaal klaar gemaakt voor vrijdag want hij zit al in je koffer. Vanmiddag heb je nog met Nijnke gespeeld en je bent nog naar de Jazz gegaan. Leuk je was heerlijk aan het dansen. Juf Hermien was voor het laatst vandaag snik, snik. Het gaat lekker zo met jou.

• 22 Februari 2012 - 20:10

Fam. Legtenberg:

Hé hallo Danisha en familie,

Wat geweldig voor jullie allemaal dat er voor nu goede uitslagen zijn en dat de behandeling aanslaat!! We duimen dat jullie deze stijgende lijn mogen vasthouden. En super dat Danisha zoveel plezier heeft aan het dansen en spelen. Goed zo meisje dat je afleiding zoekt! Joes heeft gevraagd of hij ook nog een keer met je mag spelen. Zullen we dat een keer afspreken? Zet em op allemaal!

Lieve groetjes,
    Siem Joes Tibbe
    Marco en Dianne Legtenberg

• 23 Februari 2012 - 13:23

Roelie:

Hoi Danisha.
    Gisteren morgen had ik al van Opa gehoord dat de 5 % minder gehaald was.SUPER.
    Fijn dat het nu goed gaat.
    Wij willen jou en Papa en Mama heel veel sterkte en succes wensen , de komende dagen in het UMCG.
    Lieve Groeten van ons.
    Oom ger en Tante Roelie

• 23 Februari 2012 - 19:05

Janet Geesink:

Hallo Danisha en familie . Wat een heerlijk nieuws. Vele lieve groetjes Janet

• 23 Februari 2012 - 20:45

Fam. Wolterink:

Fijn om te lezen !
    Lieve groet, sandra en fam.