derde dag Groningen 26-02 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu derde dag Groningen 26-02 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

derde dag Groningen 26-02

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

26 Februari 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen nacht moest je wederom veel plassen. Het infuuspomp van de buurman ging ook geregeld piepen. Vandaag was je veelal moe vergeleken met gisteren. De gehele dag had je last van buikpijn, vanmorgen nog overgegeven maar dit keer bleef de sonde erin zitten. Tegen 14.00 werd er vingerprikjes gedaan (3x) om genoeg bloed te krijgen om de spiegel van de MTX tebepalen als die goed is dan mogen we vandaag al naar huis. Om 14.15 was papa er samen achter de laptop. Je hebt maar 2 rondjes gefietst je bent moe geen zin. Om 17.00uur zouden we de uitslag krijgen maar het bloed wat vanmiddag is afgenomen is kwijt????? Hebben ze naar het verkeerde labaratorium gestuurd. Moest iemand van thuis komen om het als nog te beoordelen. Om 18.30 kwamen ze melden dat de spiegel 260 was, dus te hoog onder de 100 mag je pas naar huis. Jammer maar helaas. Gelukkig was jij niet op de hoogte en was het ook geen teleurstelling. Er moet nu meer gespoeld worden en je krijgt nog andere medicatie zodat de MTX geen verdere schade aanricht aan de gezonde cellen/organen. Iets over half zeven ben je in slaap gevallen.

• 26 Februari 2012 - 20:36

Fam.legebeke:

ach meisje wat moet jij toch veel doorstaan maar zo op de foto te zien slaap je nu wel erg lekker wij hopen dat het een goede nacht voor je wordt en dat je toch misschien morgen naar huis mag
    en wat leuk dat je een mooie k3 tas hebt daar kun je mooi je spulletjes in meenemen.
    de groetjes voor iedereen en veel sterkte liefs van Wim Jettie Annouk Iris en Demi

• 26 Februari 2012 - 23:27

Roelie:

Maar lieverd.
    Wat lig je heerlijk te slapen.
    Hoop voor een goede nacht en dat je morgen toch naar huis mag.
    Duimen voor je.
    Heel veel liefs van ons.
    Oom Ger en Tante Roelie

• 27 Februari 2012 - 18:37

Fam. Wolterink:

Ik hoop dat jullie samen kunnen genieten van een heerlijk weekje vrij van school !
    Denk aan jullie groetjes, Sandra en fam.

• 28 Februari 2012 - 13:29

FAM BENNINK:

WAT BEN JE OOK EEN LIEF SCHATJE HE.

jE DOET SUPERGOED JE BEST.

DIKKE KUS VAN WIM ELLEN AWEL EN NASIRU