vierde dag Groningen 27-02 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu vierde dag Groningen 27-02 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

vierde dag Groningen 27-02

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

27 Februari 2012 | Nederland, Groningen

Gisteravond is de dokter nog bij je geweest, je had vreselijke buikpijn en was geregeld incontinent van urine. Er zit harde ontlasting vast in je darmen en mogelijk urineweginfectie. Omdat je urine niet schoon is moet er vandaag een kweek weg en dat duurt 5 dagen voordat er uitslag is. Je hebt verder goed geslapen met extra medicatie. Vandaag was je minder vermoeid vergeleken met gisteren. Je hebt nog even gefietst over de afdeling en eventjes geknutselt in de speelkamer met andere kinderen. Vanmiddag vingerprikje gehad en wachten op de uitslag. Tegen 19.00uur was het bekend omdat het 125 is net boven de 100 moet je eigenlijk blijven. Maar als papa en mama jou 1500cc tot 2000cc vocht toedienen per sonde dan is de waarde morgen avond zo ie zo onder de 100. Je hebt al twee grote blaren in je mond van de stomme chemo ondanks het tandenpoetsen en spoelen. De Vap-naald is er nog uit gehaald wat je helemaal niet leuk vond. Wel dat we weer veel kanjerkrallen hebben van de afgelopen dagen. Tegen 20.45 waren we thuis, je hebt heerlijk geslapen in de auto.

• 28 Februari 2012 - 07:01

Familie Roeloffzen:

Al die vervelende bijwerkingen ook. Je maakt al genoeg mee.....
    Gelukkig wel weer thuis. Lekker bijkomen nu.
    Lieve groetjes van ons 5-en.

• 28 Februari 2012 - 11:14

Roelie:

Hoi Danisha
    Fijn dat je weer thuis bent en hopelijk kan bijkomen van alle ellende.
    Ja, de kanjerketting zal zo zeker snel groeien.
    Volgende week zal ik proberen te komen.
    Bel morgen jouw Moeder om wat af te spreken.
    Heel veel Liefs van ons.
    Oom Ger en Tante Roelie

• 28 Februari 2012 - 20:56

Alle Kindsjes:

Hoi daar dappere strijders,
    Jemig wat een verhalen weer. Alle kanjerkralen heb je ook wel weer echt verdient. De rest verdient ze eigenlijk ook, want die knokken net zo hard mee. Als ik dit zo lees sjank ik zo mee. Erg he?? Maar goed, jullie zijn weer thuis.
    Doe het rustig aan, zorg dat alles weer een beetje hersteld voor de volgende behandeling. (countdown has started).
    Groeten van ons allen.

ps fijn dat je in ieder geval je dora boekjes nog had!! Kun je de volgende keer in de k3 tas meenemen!! Gaaf hoor. Een echte k3 tas.