Dinsdag 13-03 - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Dinsdag 13-03 - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Dinsdag 13-03

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

13 Maart 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vandaag heb je lekker lang uitgeslapen, heerlijk weer thuis. Vanmiddag ben je lekker naar school geweest had je veel zin in. Ging gewoon lekker vandaag!!
We zijn druk bezig met de mobiele telefoon actie en een ieder kan ook gerust bij ons thuis de telefoons afgeven of op school of bij de Marskramer. Het is voor het goede doel!!!

• 13 Maart 2012 - 21:24

Fam. Wolterink:

Fijn om te lezen !!!
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 13 Maart 2012 - 21:42

Fam Kinds:

WEER THUIS!!! SUPER

• 13 Maart 2012 - 21:59

Fam Karkdijk:

hey danisha
    Wat zag je er toch weer goed uit vandaag! Super om te zien.
    Dikke knuffel ons

• 14 Maart 2012 - 18:45

Hermien :

Topper!!

• 14 Maart 2012 - 20:26

Roelie:

Hoi
    Van Oma al gehoord dat je alweer naar school geweest bent .Super
    Heel veel liefs,Tante Roelie

• 15 Maart 2012 - 12:59

Judith Willeman:

Dag danisha,
    Wie wij zijn? Ik ben de mama van anique, ook ALL mr. Op vrijdag 13 januari waren we samen op het odbc voor de puncties en heb ik met je mama veel gepraat. Ik zal jullie weblog gaan volgen. Binnenkort uitslag risicogroep of niet? Wel lees ik dat je enorm dapper bent, een echte kanjer! Af en oe lekker naar school, goed hooor. Lieve groet,
    Judith willeman,

• 02 April 2012 - 18:14

Liesbeth:

Hoi,

Fijn om te horen dat Danisha vandaag lekker heeft uitgeslapen. Is ook het beste plekje, lekker thuis!
    Wij zijn ook druk bezig om mobiele telefoons te verzamelen, heb er al vier. Nynke vindt het ook erg leuk om mee te spelen...Maar dat zal bij jullie ook zo zijn!
    Tot gauw in ieder geval vrijdag! Nynke heeft er al veel zin in.
    Groetjes,

Liesbeth