20/21-03 Yes, we gaan naar Parijs!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu 20/21-03 Yes, we gaan naar Parijs!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

20/21-03 Yes, we gaan naar Parijs!!

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 Maart 2012 | Nederland, Hellendoorn

Gisteren een goede dag, 1 keer naar school geweest en 'smiddags lekker rustig aan gedaan. Mama is aan de einde van de dag gebeld door "make a wish". En we mogen 4 dagen naar Parijs!! Super gaaf!! Euro disney we komen eraan. Waarschijnlijk gaan we september/oktober er naar toe.
Hoe het eruit gaat zien horen we nog.
Vandaag ben je ook naar school geweest. Je wou graag oorbellen, nieuwe gaatjes prikken was nodig, want de oude waren dicht gegroeit. Je hebt rode bloemknopjes uitgekozen. En Lysanne roze. Nog even naar de Jazz-ballet. Lekker een pannenkoek gegeten. Dus een lekker dagje. Morgen gaan we weer van start met de voorbereidingen voor vrijdag.

• 21 Maart 2012 - 21:17

Familie Brandwacht:

Super zeg!! Naar Parijs, echt iets gaafs om naar uit te kijken! Dat verdienen jullie en hebben jullie nodig.
    En heel fijn dat deze dagen zo goed gaan, even weer zoveel mogelijk gewoon Danisha zijn, da's belangrijk!!
    Tot binnenkort! Groetjes van de Brandwachtjes

• 22 Maart 2012 - 06:48

Roelie:

Geweldig Danisha,
    Jouw wens gaat in vervulling ,"op naar Micky Mousse".Hartstikke leuk voor jullie.
    Morgen veel succes en wij duimen voor een goede uitslag.
    Lieve groetjes van ons uit Valkenswaard.
    Oom ger en Tante Roelie.

• 22 Maart 2012 - 06:49

Fam.Legebeke:

wat geweldig dat die wens uit mag komen het is jullie van Harte gegund
    groetjes Wim Jettie Annouk Iris en Demi Legebeke

• 22 Maart 2012 - 06:59

Alle Kindsjes:

Ha die familie!!
    Geweldig nieuws en hoop voor jullie dat jullie net zo'n geweldige tijd met de stichting hebben als dat wij hebben gehad.
    groeten ons allen

• 22 Maart 2012 - 18:27

Fam. Broeze Ruiter:

Wauw... naar Euro Disney! 't Is jullie van harte gegund! Heerlijk om naar uit te kijken.
    We hopen dat morgen de uitslag positief zal zijn. Succes.

• 22 Maart 2012 - 18:41

Fam. Ter Halle:

Super zeg dat jullie met z'n allen naar Parijs gaan: op naar mickey mouse. Dat hebben jullie zeker verdiend.
    Morgen veel sterkte!
    Groetjes van ons allemaal!

• 24 Maart 2012 - 10:09

Fam. Wolterink:

Met z'n allen naar Parijs ! GEWELDIG !!!
    Het is jullie van harte gegund !

Lieve groet, Sandra en fam.

• 24 Maart 2012 - 13:28

Danisha Legebeke:

Nou die reis hebben jullie dubbel en dwars verdiend. En nu maar hopen dat je met het vliegtuig mag.
    Groetjes Peter Klaas

• 30 Maart 2012 - 10:16

Demi Filart:

wat leuk zeg dat jullie naar parijs gaan

groetjes demi