Het gaat (niet) lekker hier??? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Het gaat (niet) lekker hier??? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Het gaat (niet) lekker hier???

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

25 Maart 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen nacht ben je wederom misselijk geweest met veel stekende buikpijn. Tijdens het inbrengen van de sonde werkte je flink tegen je wilt het niet meer. Ze hebben nu een dikkere sonde in gedaan in de hoop dat hij beter blijft zitten. Vanmorgen kwamen Aniek en Romee op bezoek en ze brachten een groot kado mee van de hele klas. Je bent er super blij mee. Tijdens hun bezoek liet je erg goed merken dat je je goed voelt. Nadat ze weg zijn gegaan moest je weer flink overgeven. Om half 1 hebben ze een vinger prikje gedaan, dat wou je absoluut niet je vecht er gewoon tegen. Helaas moesten ze ook nog twee keer prikken omdat er te weinig bloed uitkomt. De gehele middag heb je gelegen en nog even met Lysanne, Ryan en Mike fietsen maar dit kost jou veel energie. Nog samen met Lysanne achter de hello kitty projector (die heb je vanmorgen gekregen)dat ging super goed. Om 16.15 ben je in slaap gevallen. Om half zes kwam de verpleging melden dat je bloed wederom naar het verkeerde lab. is gestuurd en pas tegen 20.00 hadden we de uitslag, 270 was de mtx-waarde in je bloed dus te hoog we moeten nog een nacht blijven. Om goed zeven uur werd je huilend wakker en had je vreselijke buikpijn je gilde en huilde ervan, je moest overgeven maar de buikpijn gaat niet echt weg, de arts is gebeld en komt nog langs vanavond.
Gisteren heeft de apotheek een fout gemaakt en heeft de 6-mp medicatie niet klaar gemaakt, en nu is de vraag of we die maandag mee kunnen krijgen want de chemo vloeistof is op en kan pas vanaf maandag besteld worden?, gaat lekker bij ons. Je slaapt al weer.

• 25 Maart 2012 - 18:44

Danielle:

Hoi Danisha,

Wat ben je toch een topper!
    We duimen mee dat je morgen je hopelijk beter voelt!
    Dikke kus!!!

• 26 Maart 2012 - 07:31

Familie Roeloffzen:

Lieve Danisha, ik lees dit met een traan. Wat vreselijk oneerlijk. En dan nog die fouten.........
    Ik kan niet anders dan jou en je gezin heel veel kracht toewensen.
    Hou vol....

Lieve groetjes van ons.

• 26 Maart 2012 - 16:55

Fam Karkdijk:

He daar wordt je toch moedeloos van elke keer dat bloed naar de verkeerde bestemming. Hopen dat jullie vandaag lekker naar huis mogen het is jullie gegund!!
    Lieve Danisha zet hem op!! Je bent een kanjer!!!
    Dikke knuffel ons