Lekker naar huis!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Lekker naar huis!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Lekker naar huis!!

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

26 Maart 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen nacht heb je redelijk goed door geslapen, paar keer plassen en vreselijk last van stekende buikpijn. Mama is tot 0.30 opgebleven in de hoop dat de arts nog langs zal komen, maar niet gezien. Vanmorgen pas om 12.00uur kwam ze langs dat jou darmslijmvliezen los laten en dat is erg pijnlijk (was te zien in je ontlasting) Stomme chemo ook. Vanmorgen was je tegen 7.00uur wakker. Je was verdrietig en down.Voor de afleiding ben je tegen 9.00 naar de ziekenhuisschool geweest, jammer genoeg was je de enigste leerling, je hebt leuke dingen gedaan. Omtrent het thema lente in een ganzebord spel. Connie, Bast en snavel kwamen nog speciaal voor jou om je op te vrolijken en een pep tolk voor je. Dit hielp aardig, je kreeg een boekje met allerlei gedichtjes die Snavel gemaakt heeft voor zieke kinderen. De gehele dag niks gegeten of gedronken, bij elk hapje/slokje kreeg je buipijn. Om 12.15 kwamen ze voor het vingerprikje. Dit keer moest er wederom twee keer geprikt worden in dezelfde vinger. De gehele middag op bed gebleven filmpjes kijken. De pedagoog kwam nog even aan bed voor knutselpop maken samen met mama. Om 17.00 hoorde we dat je naar huis mag je mtx spiegel was 46. Dus pakken met de spullen. De vap naald moest er nog uit met twee verpleegkundige hebben ze je vast gehouden omdat je het erg eng vindt maar het viel achteraf reuze mee. Je lag te trillen van de zenuwen. De terug weg in de auto veel buikpijn en last van braakneigingen. Eenmaal thuis ben je direct door gegaan naar bed samen met papa. Je hebt papa voor de gek gehouden, je belde vanuit het ziekenhuis dat je nog een nachtje moest blijven en toen we thuis kwamen heb je papa verrast en je zei "grapje pap"

• 26 Maart 2012 - 19:35

Judith Willeman:

Dag danisha,
    Wat fijn dat je weer thuis bent. Balen dat de mtx je zoveel pijn doet. Nog een ronde dan door naar het volgende protocol, hopelijk gaat dat allemaal wat beter.
    Wat een mooi grapje had je met je papa uitgehaald, hij was zeker verbaasd maar ook heel blij om jullie weer thuis te zien?
    Zet hem op meid, je bent een kanjer, een hele grote!
    Gr. Judith en anique

• 26 Maart 2012 - 20:29

Familie Roeloffzen:

Slaap lekker in je eigen bedje...... of die van mama.....of die van papa....

• 27 Maart 2012 - 06:19

Berna:

Hey Danisha, zag gisteren de auto weer staan en gelukkig dat je weer thuis bent. Kun je hier weer lekker opknappen. Zet 'm op.
    Lieve groetjes de Buurtjes

• 27 Maart 2012 - 07:16

Fam. Wolterink:

Wat een verslag ! Fijn dat jullie weer thuis zijn ! Hoop dat jullie nu samen kunnen genieten van het heerlijke weer ! Je bent een kanjer Danisha !!!
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 27 Maart 2012 - 10:06

Roelie:

Fijn dat jullie weer thuis zijn.Hoop dat jij je snel weer wat beter voelt en kunt genieten van het prachtige weer.
    Heel veel lieve groetjes en knuffels van ons uit Valkenswaard.
    Oom Ger en Tante Roelie

• 27 Maart 2012 - 14:59

Fam Karkdijk:

Wat een goede grap zeg!! Plaag je papa maar mooi dat doet hij vast ook wel eens bij jou.
    Fijn dat je weer thuis bent en wat vervelend dat je elke keer zo'n buikpijn hebt. Hopelijk voel je je snel weer veel beter en hebben we zaterdag een big party!! Heb er nu al zin in!
    Dikke knuffel Aniek Isa Freddy en Marleen