Voorbereidingen voor de vierde MTX-kuur - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor de vierde MTX-kuur - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor de vierde MTX-kuur

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

05 April 2012 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht heb je onrustig geslapen. De neussonde sneuvelde vannacht. Vanmorgen moesten we eerst wachten op de thuiszorg om een nieuwe sonde in te brengen. We hebben ervoor gekozen om nu nummer 8 ipv 10 in brengen. Je hebt al last van een druk plek aan de neusvleugel. Je werkte ook dit keer erg tegen, maar door een goede samenwerking met de thuiszorg konden we het vrij snel inbrengen. Toen richting het ziekenhuis voor bloedprikken, je nam je eigen dora pleister mee. Toen gauw naar school omdat er paaslunch is. Daar heb je ook van genoten. Vanmiddag lekker rustig aan gedaan. Vanavond samen met mama naar de speelgoed winkel om een kado te halen van het geld wat je gisteren heb gekregen. Toen lekker naar bed en je was al ver weg in dromen land je bemerkte niet eens dat ik de sonde aansloot of medicatie gaf. Vandaag zijn we wederom gestart met de Natriumbicarbonaat tabletten en de 1500cc vocht. Vandaag was het een dag met veel water bij spuiten omdat je niet echt veel trek had om te drinken. De bloeduitslagen slagen zien er redelijk goed uit, net op de grens om wel met de kuur te starten, dus niet echt optimaal. Maar we gaan er morgen weer voor.

• 05 April 2012 - 20:29

Fam Karkdijk:

Lieve Danisha
    Heeeeeeeeeeeeel veel succes weer en ook voor papa, mama, Lysanne,Ryan en Mike natuurlijk.
    Dikke knuffel ons

• 06 April 2012 - 06:11

Familie Roeloffzen:

Zet 'm op vandaag! Wij denken aan jullie.

• 06 April 2012 - 07:05

Roelie:

Goedemorgen Martine en Danisha.
    Wat een leuke foto's.
    Heel veel sterkte weer de komende dagen.
    Gelukkig is dit de laatste MTX - kuur.
    Wij zien jullie a.s. zondag in Groningen.
    Liefs,Liefs,Liefs XXXXXXXXX
    Oom Ger en Tante Roelie