tweede dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu tweede dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

tweede dag

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

07 April 2012 | Nederland, Groningen

Afgelopen nacht moest je geregeld plassen en had je veel buikpijn en braakneigingen. Je werdt twee keer wakker met dikke tranen omdat je graag naar huis wil. Half liggend bij mama op de arm ben je weer in slaap gevallen. Er was nog brandalarm op de afdeling, gelukkig vals alarm iemand had het verkeerde knopje ingedrukt. Vanmorgen tegen half negen sneuvelde de sonde en helaas met vele tranen bij mama moest er met drie personen opnieuw een sonde gezet worden, vreselijk is dat te moeten zien dat je zo vecht en angstig bent voor het inbrengen ervan. De gehele dag was je moe en buikpijn werd erger gedurende de dag. Je hebt samen met je kamergenoot de pret in je bed show gekeken en jullie hebben allebei een prijs gewonnen en zongen de vele nummers mee. Zelf hebben jullie ook nummers aangevraagt zoals k3 en mega mindy. Papa kwam nog op bezoek samen met Lysanne, Ryan en Mike. Fijn om te zien dat jullie elkaar zo missen. Om half vier ben je met buikpijn in slaap gevallen en werd je om 18uur al spugend wakker en daar sneuvelde alweer de sonde. Je hebt nog een paar kersen gegeten en tegen 20,00uur werd de nieuwe sonde opnieuw ingebracht, mama hoeft vast niet te vertellen hoe het wederom gebeurde. Om half negen kwam Heidi nog op bezoek met lekkere chips en snoepjes voor morgen. Tegen half 10 ben je in slaap gevallen, hopen dat het morgen beter gaat, metname het slijm opgeven wat jou zo dwars zit. En geen nieuwe sondes meer!!

• 08 April 2012 - 03:49

Judith Willeman:

Och jee, wat een dag..... Maar wel fijn dat papa nog kwam met de kids. Hopelijk heb je vannacht beter geslapen en blijft de sonde nu goed zitten, niet spugen en geen buikpijn..... Die stomme mtx ook! Laatste van dit blok, gelukkig maar.
    Toi toi!
    Gr. Judith en anique