Even verhuizen naar ZGT Almelo!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Even verhuizen naar ZGT Almelo!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Even verhuizen naar ZGT Almelo!!

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

09 April 2012 | Nederland, Almelo

Afgelopen nacht vanaf ongeveer 22.30 had je om de 10 min stekende buikpijn wat uitstraalde naar je linkerarm. De koorts liep ook weer op. Om 1.00uur de diensrdoende oncoloog in Groningen gebeld. Toch even langs Almelo ziekenhuis voor verdere beoordeling. Er werd een longfoto gemaakt (wel raar hoor zo midden in de nacht, wel lekker rustig in de wachtkamer!) Daar was op te zien dat er in de linker long een grote ontsteking plek zat wat waarschijnlijk al van langere duur zit. Helaas moest de VAP weer aangeprikt worden voor antibioticainfuus en bloed werd afgenomen. Om half vier waren we klaar met allerlei onderzoeken en konden we eindelijk een beetje slapen. Om goed 7.00uur begon je te huilen van de pijn en werd er extra pijnmedicatie toegediend. Kort erna moest je bloed overgeven, de arts dacht dat het een kleine bloeding was vanuit je maagslijmvlies wat door de mtx-kuur kan komen. Daarvoor extra maagbeschermers gekregen. Verder verloop zal mama vanavond weer opschrijven.
En daar is mama dan (19.00) we zijn beiden erg moe en gaan zo slapen. De rest van de dag ging redelijk, koorts is aan het zakken en de pijn is goed te dragen door pijnmedicatie. Je hebt nog 1 keer overgegeven en gelukkig was het oud bloed dit keer. Eten/drinken was niks vandaag morgen weer bekijken. Het misselijk voelen blijft. Papa is nog een tijd op bezoek geweest, lekker knuffelen op bed en samen op bed liggen dvd's kijken. Zoals het er nu uit ziet, nog drie giften antibiotica per IV (in de VAP spuiten) en hopelijk morgen zonder koorts naar huis en dan met antibiotica drank verder gaan.
"zei de kinderarts?" Nou hopen dat hij morgen zijn woord houdt en dat het morgen echt beter gaat.

• 09 April 2012 - 11:42

Fam. Wolterink:

Hopelijk gaat het snel weer beter en kunnen jullie weer fijn samen zijn !
    Denk aan jullie ! Lieve groet, Sandra

• 09 April 2012 - 12:23

Familie Roeloffzen:

Lieverds......sterkte!

• 09 April 2012 - 13:21

Familie Legtenberg:

Lieve allemaal, wat moeten jullie toch door een vreselijke berg ellende heen. Om stil van te worden. Heel veel sterkte en moed voor jullie allemaal. We leven mee.

Groet, Siem, Joes, Tibbe,
    Marco en Dianne

• 09 April 2012 - 13:36

Ellen:

Lieve Danisha

Wat moet je toch veel meemaken bah echt niet leuk.
    Ik hoop dat het vanaf nu alles soepeler verloopt met minder pijn.

Kusjes Ellen.

• 09 April 2012 - 15:37

Fam Kinds:

Jemig, wat een pijn weer. (voor allemaal)
    Hoop dat je snel weer opknapt en tot snel hoor
    Groeten van ons allen

• 09 April 2012 - 17:04

Judith Willeman:

Verdorie, dit was niet de planning! Weer opname, gelukkig wel in almelo, maar ja, niet leuk! Hopelijk knap je snel wat op en mag je toch snel weer naar huis. Toitoi!
    Gr. Judith

• 09 April 2012 - 18:56

Fam. Wemekamp:

Hopen dat het gauw weer beter gaat danisha en dat je je weer beter voelt

Gr. Erik shandra berber en diede

• 09 April 2012 - 19:32

Danielle:

Ha kanjer van 6!!
    Dit is ecchhhhh niet eerlijk,
    eerst even lekker thuis en dan toch weer naar het ziekenhuis! Nou we duimen voor jou hoor, hupsakee weer snel naar huis en lekker spelen met je cadeautjes.

tot snel!