Huilen,huilen..... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Huilen,huilen..... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Huilen,huilen.....

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

26 April 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen bij het opstaan had je het al moeilijk. Je zag er tegen op om naar Almeo ziekenhuis te gaan voor het bloedprikken. Eenmaal in de wachtkamer ging het goed. Het prikken op zich ging goed je had de dora pleister bij je. Toen we klaar waren en weg liepen barste je in tranen uit. Gillen en dikke tranen. Ging mij door merg en been. Mike probeerde je te troosten maar lukte moeizaam. Thuis lekker rustig aan gedaan en nog even een kopje thee gedronken bij Heidi. Vanmiddag rustig achter de lap-top en vele vragen voor morgen had je. Einde van de middag belde de UMCG bloedwaardes zien er mooi uit, dus qua bloedwaarde gaan de chemo's morgen door. Omdat je afgelopen tijd niet fit bent geweest heb je morgen eerst een uitgebreid lichamelijk onderzoek en mocht dat goed zijn gaan ze starten met de chemokuur. Einde van de dag was er gelukkig weer een glimlach omdat we van gaandeweg een reactie hebben gekregen dat we op vakantie kunnen in Noord-Brabant. Morgen direct bespreken met de oncoloog zodat hij met het dichts bijzijnde ziekenhuis kan bespreken over evt behandeling al daar.

• 26 April 2012 - 20:25

Fam. Wolterink:

Lieve danisha en familie,
    Wat moeten jullie veel doorstaan en wat doen jullie het samen goed.
    Heel veel respect voor jullie en heel veel sterkte samen ! Denk aan jullie !
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 27 April 2012 - 11:23

Roelie:

Hoi Danisha,
    Wat een verdriet toch weer allemaal
    Hoop dat het vandaag wat beter gaat.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Ryan.
    Gezellig dat jullie bij ons in Brabant op vakantie komen.Misschien wel een beetje bij ons in de buurt.Ik hoor het nog wel,waar en wanneer.
    Heel veel sterkte vandaag.
    Liefs, Tante Roelie

• 27 April 2012 - 11:49

Fam Karkdijk:

Lieve Danisha en fam
    Ondanks dat je soms veel verdriet hebt doe je het echt fantastisch hoor. En die dikke tranen dat is helemaal niet erg dat hoort erbij. Maar weet dat je een kanjer bent en met jou jullie hele gezin.
    Dikke knuffel ons

• 02 Mei 2012 - 19:56

Fam. Tijhuis:

Lieve Danisha,

Fijn lekker op vakantie, dat kunnen jullie vast gebruiken!
    Fijn dat er na het vele verdriet weer een glimlach kwam, maar dat hoort er allemaal bij.
    Je bent echt een super sterke meid, samen met de hele familie!
    Wij denken aan jullie.

Liefs van Romée en de rest van de fam. Tijhuis