Pijn/vermoeidheid overheersen door de dag heen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Pijn/vermoeidheid overheersen door de dag heen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Pijn/vermoeidheid overheersen door de dag heen

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

02 Mei 2012 | Nederland, Hellendoorn

Maandag had je nergens geen zin in. Hele dag op bed/bank gelegen. PIJN in je buik/armen/ hoofd. overleg met Groningen 3 paracetamol 500mg afgesproken, maar helpt nog niks. Papa heeft voor jou nog een mooie hello kitty schilderij gescoort op de rommelmarkt voor jou.
Dinsdag blijft de pijn overheersen en je kan weinig hebben, harde ontlasting vergeleken met afgelopen zaterdag, waarschijnlijk was het zaterdag overloop diaree waardoor je nu obstipatie hebt door de chemo combinatie van afgelopen vrijdag. Vanaf vandaag flink laxceren met bisacodyl tabletten en forlax en druppels. Omdat de pijn niet minder wordt maar alleen erger starten we naast de 3 keer daags paracetamol 10 druppels Tramadol. Je bemerkte direct na een half uur dat de buikpijn minder heftig is.
Woensdag gehele dag op bed duf van de tramadol en je voelt je slap en kan de pijn redelijk hebben. Je kan weinig geluid en drukte om je heen hebben alles is je snel te veel. Veel slapen en het zat zijn om ziek te zijn. Paar maal vandaag hadden we samen dikke tranen. Je wilt niet meer ziek zijn. Je wilt je haar terug en door dit gevoel heb je ook veel last van nare dromen over de dood en heb daar veel vragen over. Mama vindt dat best lastig om die vragen te beantwoorden maar snap je gevoel daarin wel. Het is zo een tegen stelling 3 kinderen druk in de tuin aan het spelen/springen op de trampoline in de mooie zon en jij ligt op bed je rot te voelen. Lysanne, Ryan en Mike zijn erg lief voor je en komen om de beurt even bij je liggen of gaan met melk of lekkere dingen naar boven om hun zus te verwennen en lekker knuffelen.

• 03 Mei 2012 - 06:03

Fam. Broeze Ruiter:

Met een brok in de keel lees ik dit... wat een gevecht. Sterkte lieve mensen, we denken aan jullie.

• 03 Mei 2012 - 07:53

Roelie:

Hallo allemaal.
    Wat is het toch ook oneerlijk als ik dit weer lees.Kan alleen maar hopen dat het snel wat beter gaat.
    Als ik wat dagen ziek zijn zou over kunnen nemen zou ik dat met alle liefde doen,maar helaas zo werkt het niet in het leven.
    Heel,heel veel sterkte,wij denken veel aan jullie allemaal.
    Liefs Oom Ger en Tante Roelie

• 03 Mei 2012 - 14:35

Fam Karkdijk:

Ach lieve schatten allemaal.
    Wat vervelend dat het nu zo gaat. We leven intens met jullie mee en jullie weten het he, als we iets kunnen doen aarzel niet om het te vragen. We zijn er voor jullie!!!!
    Dikke knuffel ons allemaal

• 04 Mei 2012 - 07:42

Hermien :

Hey lieve dansprinses

Wat moet je toch wat door staan op jou leeftijd! We denken veel aan je!
    Ik wil je wel even zeggen dat je niet alleen talent in dansen hebt maar ook in tekenen!! Wauw wat een mooie tekening heb ik van je gekregen! Heel erg bedankt en hij hangt bij de ons op de deur!

Liefs Hermien

• 04 Mei 2012 - 08:24

Familie Legtenberg:

Lieve allemaal,
    Wat is het moeilijk om na jullie verhalen nog woorden te vinden.....Iedereen gunt 't jullie zo anders. Weg met alle pijn en al het verdriet. Was het maar zo simpel.... Maar bewondering voor jullie moed en doorzettingsvermogen. Kanjers! En Danisha, we hopen echt dat je je heel snel toch wat beter mag gaan voelen. Dan gaat 't zonnetje toch weer een beetje schijnen.

Lieve groetjes,
    Siem Joes Tibbe
    Marco en Dianne

• 03 Februari 2013 - 19:22

Danisha Legebeke:

Hoi lieve Danisha, Wilfried, Martine
    Wat een verdrietige dagen. We zijn er stil van, we hopen dat je je snel wat beter voelt lieve Danisha en niet meer van die nare dromen hebt.
    Wat is het voor jullie ook moeilijk Wilfried en Martine als Danisha vragen over de dood stelt.
    Als ik wat kan doen voor jullie, laat het maar weten.

Heel veel sterkte we denken aan jullie.
    Liefs,
    Liesbeth