Een dagje uit met de KNMC - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Een dagje uit met de KNMC - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Een dagje uit met de KNMC

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

12 Mei 2012 | Nederland, Biddinghuizen

Even lekker een dagje er tussen uit. Vanmorgen bij het opstaan had danisha nog last van vocht vast houden bij haar ogen en voeten. Dit trok wel weer weg. Papa, Lysanne, Danisha en Ryan gingen tegen half negen richting Biddinghuizen. Richting de haven waar de moterboten van de KNMC (Koninklijke Nederlandsche Motorboot Club)stonden aangemeerd. Eerst verzamelen bij een restaurant waar de verdeling werd gemaakt, daar kregen ze een grote punt appeltaart met warme chocolademelk met een grote toef slagroom. De boot waar ze de gehele dag op zaten heette "de Striker" De boot is van Lucy, Paul en Helga. Die de gehele dag aanwezig waren en voor het eten/drinken zorgde. Eenmaal op de boot gingen ze vanuit Biddinghuizen richting Elburg naar de KNRM. Daar mochten ze met een reddingsboot varen (60km per uur) sirene aan. "Super gaaf".
Toen richting Hardewijk, de bedoeling was eigenlijk om naar een eilandje te gaan om een schat te zoeken, kon helaas niet door gaan omdat er te laag water was en een harde wind. Vandaar dat Lucy zelf een schatkist heeft verstopt met mooie kleur potloden erin. Nog even geknutseld met Helga maar dat was even want buiten op het dek is het mooist. Om half vijf weer aan gemeerd in Biddinghuizen. Alle drie kregen ze nog een schippersdiploma. Want ze hebben nog aan het roer gezeten. Een gezellige, geslaagde dag. Op de terug weg viel danisha in slaap en eenmaal thuis lekker op bed gelegt en ze slaapt nog steeds.

• 13 Mei 2012 - 07:04

Helga:

Hallo Danisha,

Ik heb je website gevonden, zoals je leest! Leuk om de eerste foto's al te zien van gisteren. Wij vonden het ook erg gezellig met jullie vieren aan boord. Wat zijn we lekker uitgewaaid.
    Heel veel lieve groetjes voor jouw, Lysanne, Ryan en je vader, en natuurlijk ook voor je moeder en kleine broertje !

• 13 Mei 2012 - 07:31

Roelie:

Wat een geweldige foto's.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, even een dagje plezier.
    Super dat er mensen zijn die dat organiseren.
    Heel veel liefs en Martine een fijne Moederdag vandaag.
    Liefs , Tante Roelie

• 13 Mei 2012 - 15:31

Fam Karkdijk:

Wat een leuke foto's! Volgens mij hebben jullie ook echt genoten of niet? Super hoor!
    En vandaag lekker met zijn 6-en moederdag vieren. Heerlijk. Even alleen maar leuke dingen.
    Groetjes ons

• 13 Mei 2012 - 19:10

Liesbeth:

Wateen stoere foto's!

Fijn dat jullie zo lekker genoten hebben. Lieve groetjes van ons allemaal!

Liesbeth, Igor imre en nynke

• 13 Mei 2012 - 19:38

Hermien :

Leuk om de fotos en de spannende verhalen te lezen! Heerlijk. Jullie gegund!