Drama dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Drama dag - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Drama dag

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

24 Mei 2012 | Nederland, Groningen

Pijn blijft, Tramadol nu naar 4 keer daags 50mg en morgen starten met de Methadon. De gehele dag heb je een opgezette buik, de laaste drie dagen heb je geen ontlasting gehad ondanks dat je bisacodyl krijgt en 2 keer daags 20mgr Forlax. Nog even aankijken. De pijnmeter geef je een scoore tussen de 9/10 is vandaag niet lager geweest. Je bent nog steeds niet uit bed geweest kost je veel energie en veel pijn. Pijnteam geweest heeft mama een lang gesprek mee gehad. De rest van je kamergenoten zijn goed te pas en dat vindt je best lastig.
Je moest paar keer flink huilen want je wilt wel heel graag maar het lukt gewoon niet. Ziekenhuis juf nog geweest heeft een verhaal voor gelezen over lise lotje. Daarna kwamen ook de tranen omdat je juf jeanette mist. Je vertelde hele lieve dingen over haar aan de ziekenhuis juf. Je kreeg vabdaag een mooie kaart van alle meesters en juffen van school. Nu is het wachten op papa want die kan elk moment op bezoek komen.

• 24 Mei 2012 - 19:15

Ellen Roeloffzen:

Ik lees dit met een traan.....ik denk zoveel aan jullie......maar het helpt niet.....als we allemaal een stukje Danisha konden overnemen......

• 24 Mei 2012 - 20:13

Fam. Wolterink:

Het is ook niet eerlijk !
    Wens jullie samen het aller,aller beste
    toe !
    Denk aan jullie ! Lieve groet, Sandra

• 24 Mei 2012 - 20:16

Familie Legtenberg:

Wij sluiten ons helemaal aan bij de woorden van Ellen. Lieve Danisha en alle andere Legebeekjes, we wensen jullie echt het allerbeste.

Dikke knuffels van ons allemaal.

• 24 Mei 2012 - 21:08

Helga:

Lieve Danisha,

Hoop dat snel weer die ondeugende lach van je te voorschijn komt !

Ik wens jullie veel kracht en sterkte.
    xx

• 24 Mei 2012 - 21:52

Fam Ter Halle:

Wat een verdriet en pijn.
    Hopelijk zorgt de nieuwe medicatie voor minder pijn.
    Sterkte morgen met de nieuwe chemo.
    We denken aan jullie.
    Liefs Liesbeth, Igor, imre en nynke