Op naar huis en lekker op stap naar??? - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Op naar huis en lekker op stap naar??? - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Op naar huis en lekker op stap naar???

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

01 Juni 2012 | Nederland, Hellendoorn

Je hebt een goede nacht gehad. Vanmorgen kwam de verpleegkundige al vroeg zodat er om 9.00uur chemo aangesloten kon worden. Hier werd je erg misselijk van. De arts kwam nog langs en was tevreden over je buik en je hebt in totaal goed 2 liter gepoept, zeer begrijpelijk dus dat je last had van buikpijn. De fysiotherapeut is nog geweest en we moeten meer gaan mobiliseren en evt thuis een fysiotherapeut nemen. Toen nog even slapen tot dat juf Daphne kwam om nog samen jullie werkje af te maken. Toen
spullen pakken en richting Hellendoorn. Je viel al vrij snel in slaap in de auto en kon jou direct door naar bed brengen. Toen papa thuis kwam ging hij direct naar boven om aan jou te vragen of je het wel leuk vondt om vanavond even naar dierenpark Emmen te gaan. We hadden 6 kaarten gekregen van het ziekenhuis om er even met elkaar er tussenuit te gaan "dreaming at night zoo" Ondanks dat je je erg beroerd voelde, heb je enorm genoten. Papa en mama tilden jou geregeld met de buggy op zodat je toch naar de dieren kon kijken. De apen vondt je het mooist en je vondt het super stoer van Lysanne dat ze een slang durft vast te houden. Er waren politie auto"s, politiemotoren, brandweerauto, ambulance, racemotoren,enz waar je op mocht zitten. Kleine bandjes die kriskras door het park aan het spelen waren. Gratis eten en drinken en een verrassingspakket voor het zieke kind. Op de terug weg heb je geslapen en direct door naar bed. De apen met de rode kontjes waren echt grappig.

• 01 Juni 2012 - 22:07

Fam. Wolterink:

Dat was een leuke verrassing !
    Fijn dat jullie hebben genoten samen !
    Nu heerlijk met z'n zessen samen thuis!
    Lieve groet, Sandra en fam.

• 02 Juni 2012 - 06:54

Fam.legebeke:

wat fijn dat je naar huis mocht en wat een leuke verrassing hebben jullie gekregen het is jullie van harte gegund

groetjes Wim Jettie en de kinderen

• 02 Juni 2012 - 07:20

Roelie:

Hallo allemaal.
    Dat was zeker een leuke verrassing.
    Wat een hoop apen bij elkaar.
    Lysanne wat ben jij stoer dat je die slang vast hebt gehouden.
    Danisha,lieve kanjer,wat geweldig dat je toch zo kunt genieten,ondanks dat je nog zo misselijk was.
    Een heel fijn weekend samen verder.
    Heel veel liefs,Tante Roelie

• 02 Juni 2012 - 07:27

Familie Roeloffzen:

Wat een leuk uitje!!!
    Bewaar ook nog iets leuks voor als je je straks weer beter voelt?
    Knuffel van ons.

• 02 Juni 2012 - 11:45

Fam. Legtenberg:

Maar dat was een leuke verrassing, met z'n zessen op stap naar Emmen! Geweldig dat jullie zo genoten hebben. Zo verdiend en gegund!
    Doeg, de Legtenbergjes

• 02 Juni 2012 - 13:34

Fam. Broeze Ruiter:

Fijn dat jullie gisteravond genoten hebben! Nu fijn weer samen thuis.

• 02 Juni 2012 - 18:38

Fam. Tijhuis:

Wat een leuke verrassing zeg!
    Fijn dat het leuk was en nu lekker weer thuis!
    Fijn om te horen!

Liefs van de Tijhuisjes

• 02 Juni 2012 - 18:57

Danielle:

Hoi allemaal,
    Wat een geweldige verrassing of niet!
    Even lekker lachen om die gekke apen!
    Geniet lekker met je 6-jes eindelijk allemaal weer thuis!!
    Lise Mare Ton & Danielle