Bah, regen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Bah, regen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Bah, regen

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

03 Juni 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen stond je goed op, heupen en knieeen blijven gevoelig maar je kunt je aardig goed bewegen. Trap lopen gaat moeizaam. Vanmorgen heb je heerlijk in de regen gelopen met de paraplu, lekker stappen in de plassen. De middag heb je op de bank gelegen je bent moe samen met Mike heb je filmpjes gekeken. Je hebt lekker een rustiger middag gehad. Toen mama samen met jou de verslagen aan het terug lezen was, gaf je aan dat ik gisteren ben vergeten op te schrijven dat jezelf de sonde opnieuw hebt ingebracht, gelijk veranderd. Je ziet tegen morgen op en wil graag voordat we in het ziekenhuis zijn eerst naar de mac want na de tijd ben je misselijk en daar baal je enorm van. Dus als ontbijtje gaan we morgen naar de mac. Nu hopen dat het niet druk is op de weg morgen.

• 03 Juni 2012 - 18:47

Hermien :

Lieve Dansprinses

OOOh heerlijk die mac! ga er inderdaad lekker van genieten dat heb je wel verdiend!

heel veel sterkte morgen
    liefs hermien

• 03 Juni 2012 - 18:52

Ellen Roeloffzen:

Hahahaha ik lees dit met een glimlach :)
    Eet smakelijk morgen!!!

• 03 Juni 2012 - 19:55

Familie Legtenberg:

Op naar de Mac Danisha! Groot gelijk meid en dat 't je maar lekker mag smaken, mmmmh! Groetjes van alle Legtenbergjes

• 03 Juni 2012 - 20:24

Daniëlle:

Hoi topper,
    Mmmm lekker naar de big M. Super slim van je omdat zo goed te bedenken! Smul maar lekker en toi toi toi met de chemo. Een dikke knuffel van lise en Mare

• 04 Juni 2012 - 13:40

Fam Karkdijk:

Succes vandaag. We duimen voor je!
    Knuffel van Aniek,Isa, Marleen en Freddy

• 04 Juni 2012 - 16:49

Ter Halle:

Hallo allemaal,
    Heerlijk zo'n luie zondag! En zo fijn om weer thuis te zijn!
    Heb de foto's van Emmen ook bekeken. Lysanne is wel erg stoer met zo'n slang vast.

Voor morgen, geniet lekker van de Mac, volgens mij hebben ze daar wel lekkere ontbijtjes!
    Sterkte morgen met de chemo en als ik nog iets voor jullie kan doen, dan hoor ik het wel!

Groetjes van ons allemaal,

Liesbeth

• 04 Juni 2012 - 16:51

Marjon:

Beste familie Legebeke,

Iedere dag heb ik jullie site gelezen.
    Wat knap van jullie zoals jullie hier mee omgaan.
    Het is heel dapper van Lysanne om die slang om haar nek te hebben.
    Fijn dat jullie genoten hebben in de dierentuin.
    En wat knap van Danisha dat ze de sonde er zelf in kan doen.
    Ik hoop dat het morgen mee valt in het ziekenhuis.
    Heel veel sterkte toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Marjon Rikkert