Avond vier daagse - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Avond vier daagse - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Avond vier daagse

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

05 Juni 2012 | Nederland, Hellendoorn

Ga lekker lang uit slapen mam dan kan ik vanavond mee doen met de avond vier daagse. De gehele ochtend hangen op de bank. Paar keer had je last van zweet aanvallen en klamig gevoel. Maar koorts had je niet. Vanmiddag kwam Silke en dat vondt je super gezellig. Je had van de klas een groot kado gekregen met allemaal handjes erg lief. Vanavond was je er helemaal klaar voor de avond vier daagse. Mam, mag ik alvast de 20.00uur medicatie om 18.00uur innemen anders wordt ik straks misselijk. Geweldig dat je zo mee denkt. Je voelt zelf zo goed aan hoe alles werkt. Heerlijk het zonnetje tijdens het lopen. In de buggy maakte je af en toe mama ook best moeilijk om je voeten over de grond heen te slepen. Onderweg stond Martijn te wachten hij had een super gaaf kado voor je. Je kon niet wachten tot thuis om hem open te maken. Morgen gaat de tas mee naar Groningen mam. Je genoot ervan om je klasgenoten weer te zien. En viel als een blok in slaap nadat papa je de trap op had getilt. Want het traplopen blijft pijnlijk

• 05 Juni 2012 - 20:49

Lenny:

Wat zijn wij supertrots op jou!!
    en ook nog zo'n mooi hart voor ons gemaakt en je naam zelf geschreven in allemaal vrolijke kleurtjes...
    We zijn er heeeeeeel erg blij mee.. Dank je wel :-) hij hangt op een mooi plekje in de woonkamer.

Lieve groetjes Remco en Lenny de Jonge

• 06 Juni 2012 - 07:06

Ellen Roeloffzen:

Goed bezig Martine :)
    Je kunt trots op jezelf zijn en anders ben ik wel trots op jou!

• 06 Juni 2012 - 07:37

Peter:

Tussen de chemo's door nog even de avondvierdaagse doen!!!!!!!!!!!!!!! Onvoorstelbaar, wat ontzettend knap.
    Veel succes vandaag in Groningen. En de voor de hele familie: EEN DIEPE BUIGING.

Groetjes Peter

• 06 Juni 2012 - 12:04

Helga:

Toe maar, hup de avondvierdaagse er nog even bij doen. Wat zijn jullie toch kanjers! Succes vandaag in Groningen.
    xx