tweede avond voor avond vierdaagse - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu tweede avond voor avond vierdaagse - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

tweede avond voor avond vierdaagse

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

07 Juni 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen tot goed half 10 uitgeslapen. Je werd wakker met dikke opgezette ogen, je houdt vocht vast in de loop van de dag zakt het af. Je hebt de gehele dag last gehad van misselijk voelen en rugpijn. Elk slokje hapje had je last van. Vanmiddag was je verdrietig je wil graag van alles maar je hebt er geen energie voor. Je had paar keer een warmteaanval en klamig gevoel op je voorhoofd.
Je hebt je de gehele dag verheugt op de avond vierdaagse met de buggy zijn we gegaan en ondanks dat er af en toe een druppeltje regen viel heb je genoten. Dit keer gingen we door het bos, puf puf we hebben het gered. erg gezellig!! Vandaag ben je aangemeld voor postvoorkanjers en dit lijkt je wel wat. Je bent gespannen voor morgen vanavond toen je in bed lag hebben we daar een tijd overgesproken.

• 07 Juni 2012 - 20:28

Regien:

Ik wens jullie heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat t nu een keer mee zit. Dat hebben jullie wel verdiend.

Veel liefs Regien

• 07 Juni 2012 - 20:42

Fam. Legtenberg:

Tjonge, jonge, dus zelfs met de buggy door het bos!!! Zo te lezen hebben jullie het wel gezellig gehad, mooi zo. Ook nog liedjes gezongen onderweg?
    We snappen goed dat er voor morgen de nodige spanning is. Maar we hopen en gunnen jullie van harte dat de dag van morgen zo soepel mogelijk mag verlopen. Zet em op kanjers!

De knuffels van ons allemaal.

• 08 Juni 2012 - 08:05

Fam. Tijhuis:

Heel veel sterkte voor vandaag!
    Super dat je gisteren weer mee hebt gedaan met de 4 daagst, je hebt mama/papa lekker laten zweten in het bos!
    Wij hopen dat je snel post krijgt van post voor kanjers, een kanjer ben jij zeker!

• 08 Juni 2012 - 11:12

Fam Karkdijk:

Zet hem op vandaag!!
    Knuffel van ons

• 08 Juni 2012 - 12:44

Fam.Rutgers:

We wensen jullie samen veel sterkte voor vandaag...en voor het meedoen van de avondvierdaagse, is er wat door de brievenbus gekomen bij jullie thuis!
    Je bent een kanjer Danisha!