Avonturenpark - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Avonturenpark - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Avonturenpark

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

10 Juni 2012 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht heb je goed geslapen. Vanmorgen ben je even uit bed geweest om een broodje met pindakaas te eten. Daarna er snel in en tot 14uur heb je heerlijk geslapen, af en toe werd je huilend wakker omdat je op de andere zij wou liggen. Was pijnlijk om het zelf te doen. De gehele dag speelde de buikpijn. Om 14uur heeft papa met jou overlegt en we gaan even naar het avonturenpark. Je wil graag met papa in het wildwaterbaan. We hebben een super gezellige middag gehad. En jij en papa zijn klets nat geworden van de wild waterbaan. Het was erg rustig dus we konden er overal zonder lange rij erin. Af en toe een huilmomentje en hup je laadt je weer op om weer iets te ondernemen. Super meid! Jij en Lysanne hebben heerlijk gelachen. Op de terug weg viel je al bijna in slaap en je ging lekker door naar bed en droomt van vanmiddag.

• 10 Juni 2012 - 19:47

S & K & E Roeloffzen:

Wij hebben je gezien vanmiddag Danisha.....papa moest je tillen.....bekaf....
    Knuffel van Sarèl, Kem en Ellen

• 11 Juni 2012 - 10:20

Helga:

Leuke foto van een super gezin.
    Heerlijk er even eruit met z'n allen! Ryan en Wilfried volgende keer wel op tijd lachen voor de foto :)
    xxx

• 11 Juni 2012 - 18:52

Fam Karkdijk:

Fijn dat je tussen alle pijnen en tranen door toch nog hebt genoten.
    Dikke knuffel van ons

• 17 Juni 2012 - 11:32

Liesbeth:

Hoi allemaal,

Wat fijn zeg om even lekker met zijn allen naar het avonturenpark te gaan.
    Knap hoor Danisha dat jein de wildwaterbaan durft, ik ( Liesbeth) durf dAt niet zo goed, gaat zo hard. Imre en nynke gaan dan ook altijd met Igor. Die vindt het ook wel leuk.
    Wij hebben er ook nog over gedacht om te gaan, maar dachten dat het vanwege het mooie weer wel druk zou zijn.

We duimen voor morgen!

Liefs van ons allemaal!