alvleesklierontsteking - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu alvleesklierontsteking - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

alvleesklierontsteking

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

15 Juni 2012 | Nederland, Groningen

Donderdag: Veel op bed gelegen. Misselijk en last van je onder rug. In bed heb je de vaderdag kado gemaakt voor papa. In de middag ben je even naar Martijn geweest. Je hebt het leuk gehad ook al koste het je veel energie. De gehele dag bestond uit pijn en misselijk voelen.
Vandaag zijn we naar Groningen geweest voor de erwinaige chemo. Dit keer werd je minder misselijk vergeleken met afgelopen maandag/woensdag. Er is gekozen om een half uur voor het aansluiten van de chemo Kytril tegeven. Mama heeft gesprek gehad met de arts. De erwinaige die je drie keer in de week krijgt in combinatie met de Dexamethason geeft nog meer misselijkheid. Dus afgelopen woensdag had je de laatste gift van de dexa. Waardoor het te verklaren was dat het vandaag minder heftig was voor je. Uit onderzoeken is gebleken dat je een alvleesklierontsteking hebt. Goed te behandelen maar ook goed in de gaten blijven houden omdat de bloedsuikers blijven schommelen bij je. Op de terug weg ben je in slaap gevallen en thuis stond lekkere kip met rijst op je te wachten van opa waar je heerlijk van hebt gegeten. De gehele dag heb je daar naar uit gekeken.

• 16 Juni 2012 - 08:57

Roelie:

Hallo Danisha

Fijn om te lezen dat
    de misseljkheid wat minder is.
    Wel weer een tegenvaller dat je nu weer een alvleesklierontsteking hebt.
    Hoop dat het snel overgaat.
    Wat bof jij toch met een Opa die zo lekker koken kan.
    Nou , een fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer.
    Liefs , Tante Roelie

• 16 Juni 2012 - 10:11

Fam Karkdijk:

Danisha wat fijn dat ze nu weten waar de pijn vandaan komt. Wel vervelend maar bahandelbaar zodat de pijn weg kan zakken.
    Heel veel sterkte meid en familie natuurlijk.
    Dikke knuffel ons

• 27 Juni 2012 - 16:44

Fam.Bosch. TWELLO.:

Wij zijn fam. van je OMA Ooms uit Twello. We hoorden van tante Roelie dat je erg ziek bent Danisha maar de dokters doen er alles aan om je beter te maken. Wij wensen jullie allen HEEL; VEEL STERKTE!!!