Redelijke goede dag - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Redelijke goede dag - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Redelijke goede dag

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

18 Juni 2012 | Nederland, Almelo

Vanmorgen was je op tijd wakker, "mam, haal je straksjes nog eventjes een zak snoep voor mijn groep 2 die vandaag op schoolreis gaan. Komt helemaal goed meid. Eerst op de fiets Mike wegbrengen naar bruintje beer. Hij had een schoolreisje met treintje Bello. Snel uitzwaaien en toen richting st. sebastianusschool om de snoepjes aan groep 2 te geven. Toen begon het heerlijk hard te regenen en te onweren. Dat vondt je super leuk vooral de bliksem. Tussendoor nog Lysanne en Ryan uitzwaaien met hun schoolreisje. Je kon gelukkig terug rijden met Nicole in de auto naar huis. Even omkleden en op naar almelo voor de chemo. De bloedneus is te verklaren omdat je een ontsteking hebt in je neusholte, hebben daar een spray voor gekregen. Dit keer ging het ook beter alleen je was even misselijk maar door de Zofran is het aardig goed te doen. Dit is de vierde dag dat je hoofdpijn hebt wat maar niet weg wil. Je begint met vocht vast te houden moeten we even aankijken. Vanmiddag hebben we samen een ijsje gegeten jij had een suikerspinijsje. En nog een gebakje gehaald bij de bakker. Even lekker gezellig samen. Toen we thuis kwamen uit Almelo lag er een kado voor je klaar op de grote tafel, je hebt een spel gekregen van de oudervereniging van school omdat je vandaag niet mee kon met het schoolreisje erg leuk. Verder een goede dag gehad. Eten blijft je smaken.

• 19 Juni 2012 - 00:01

Roelie:

Hallo , het is nu 02.00 uur s'nachts.
    Hoop dat jullie allemaal lekker slapen.
    Wat fijn dat het nu beter gaat en dat Danisha zo geniet van lekker eten.
    Wel jammer dat je niet mee kon op schoolreisje.
    Geniet van het spel van de oudervereniging.
    Heel veel liefs,Tante Roelie

• 19 Juni 2012 - 17:17

Helga:

Wat fijn te lezen dat het goed ging de laatste dagen. En dat je lekker dingen hebt gegeten zonder super misselijk te worden. Wat lief dat je aan het snoep voor de groep 2 dacht voor het schoolreisje. Veel mensen kunnen wat leren van jouw/jullie instelling !
    Wij waren een lang weekende in zuid-Engeland op een succesvolle fossilen jacht. Fossilen zijn versteende of afdrukken in steen van prehistorische dieren. Niets groots gevonden, maar wel een aantal mooie versteende ammonieten (een soort van nautilus) en afdrukken van waterplanten die heel vroeger in de zee leefden.
    Wat was het voor een spel dat je gekregen had ?
    lieve groetjes,
    Helga

• 19 Juni 2012 - 19:36

Familie Brandwacht:

Hai danisha en familie!

Wat fijn dat je weer wat redelijke dagen hebt gehad! Wel heel jammer dat je niet mee kon gaan met het schoolreisje, maar zo lief dat je wel aan je klasgenootjes denkt en snoep aan hen meegeeft, super van je! En de volgende keer ben je er gewoon weer bij.
    We vinden je heel dapper, met een kanjerketting

• 19 Juni 2012 - 19:39

Familie Brandwacht:

Van ruim 550 cm moet dat ook wel!
    Meid, hou vol en hopelijk tot snel weer. Binnenkort maar snel kijken hoe de nieuwe klas wordt, da's leuk!
    Hartelijke groetjes van Jochem en Koen, Christian en Ingrid en een minizwaai van Noor (dat kan ze nu net ;-))