chemo kun je aardig goed verdragen. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu chemo kun je aardig goed verdragen. - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

chemo kun je aardig goed verdragen.

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

20 Juni 2012 | Nederland, Almelo

Gisteren heb je lekker lang uitgeslapen. Lysanne was ziek en samen hebben jullie nog een tijdje op de bank onder de deken geslapen. In de middag was je goed te pas en heb je even buiten gespeeld. Annemarie is er geweest en ze heeft jou pruik mooi ingevlochten. Vandaag hebben we een mail gekregen van "Make a wish" alles is nu geboekt en de tijden zijn bekend. Vrijdag 14 september worden we om 9.00uur opgehaald door een taxi en maandag rond 20.30 zijn we weer thuis. We krijgen er helemaal zin in. Je kon moeilijk in slaap komen en bent uiteindelijk tegen 23.30 in slaap gevallen. Je drufde niet te slapen omdat je angstig bent voor nare dromen.

Vanmorgen ben je lekker gedouchst en zijn we samen richting almelo gegaan. Je zag er best tegenop om weer aangeprikt te worden. Je bouwde veel stress op en had last van buikpijn. Gelukkig pakte de verpleegkundige door en toen je aangeprikt was viel je huilend in slaap. Je had een lage bloedsuiker en je houdt vocht vast er is extra bloedgeprikt en gaan weer starten met plastabletten. De ziekenhuis juf in ZGT kwam langs en vanaf volgende week woensdag gaan we starten met les. We moeten er een uur eerder zijn zodat je eerst les krijgt en dan pas chemo. Ze heeft een webchair voor je aangevraagd. Mama moest er wel een beetje om lachen en gelijk een beetje emotioneel. Mooi dat zulke projecten bestaan. Dit wordt vergoed door sponsoren. Hopen dat de aanvraag goed gekeurd wordt zodat we groep 3 goed van start kan gaan. Gisteren heeft mama nog met juf Ingrid gezeten en de aanvraag voor het rugzakje is ondertekend en opgestuurd. Super dat het zo mogelijk wordt gemaakt dat je toch les kan hebben. De psycholoog maaike kwam nog langs maar je had er vandaag geen zin in. Toen je klaar was kwam er weer een glimlach en zijn we snel richting de almelose mac gegaan. In de auto werd de misselijkheid erger en thuis even lekker liggen. Op een gegeven moment was je erdoor heen en zat je heerlijk weer aan een zakje chips voor de tv. Vanavond lekker samen met Lysanne achter de computer en samen spelletjes gedaan. En morgen wil je graag naar school, kijk je erg naar uit!

• 21 Juni 2012 - 07:03

Roelie:

Super dat het nu eindelijk beter gaat.Kan mij goed voorstellen dat jullie uitkijken naar het weekend naar Euro Disney in Parijs.
    Leuk vooruitzicht. Hoop voor jullie toch , dat 3 augustus de vakantie naar het bungalowpark in Chaam ook door kan gaan.
    Heel veel liefs en veel plezier op school vandaag.
    Tante Roelie

• 21 Juni 2012 - 13:56

Helga:

Ik moest even opzoeken wat een webchair is, maar dat is inderdaad een heel erg mooi project ! Dan zit je toch in de klas. Jullie hadden het er toen al over dat jullie naar Euro Disney zouden gaan. Mooi dat dat nu vast staat. Iets om naar uit te kijken. Fijn te lezen dat je goede dagen hebt en deze maximaal benut !
    xxx

• 21 Juni 2012 - 14:23

Fam Karkdijk:

Danisha ik hoorde dat je vandaag weer op school was geweest. Hopelijk heb je genoten van het nieuwe lokaal.
    Fijn dat voor volgend schooljaar ook alles geregeld is.
    Dikke knuffel van ons