Even naar school - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Even naar school - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Even naar school

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

21 Juni 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen had je er veel zin in om naar school te gaan. Vandaag was de eerste dag dat jullie nieuwe lokaal open is voor les. Hij is mooi geworden. Om 11.00uur heeft mama je opgehaald, juf belde dat je buikpijn had. Toen we terug naar huis reden zagen we bij de viskraam dat er twee mensen voor stonden. Dus snel aansluiten voordat de drukte los barst. Voor ieder hebben we kibbeling gehaald. Thuis lag je op de bank moe van vanochtend en je was stil en veel in gedachten. Nijnke is op bezoek geweest en nadat ze weg was moest je vreselijk huilen/schreeuwen. Je bent het zat "wil niet meer ziek zijn!!" En alles van vanmorgen op school kwam eruit. Hun kunnen beter lopen als ik, het geklets van alle kinderen wordt ik moe van in mijn hoofd, hun kunnen alles beter dan ik enz enz. Na alles eruit gegooit te hebben en een hele lange knuffel werd je rustiger. Vreselijk deze momenten, maar ze moeten eruit meid. Vanmorgen zag ik op de site van Anique een liedje. Hij staat op You tube. "stronger seattle childres hospital" De tekst zal ik straks voor je plaatsen. Want meid je bent bere sterk en daar vechten we allemaal voor.

• 22 Juni 2012 - 09:33

Roelie:

Lieve Danisha.
    Wat een gevecht is het toch.
    Even van alles flink balen en er echt genoeg van hebben en dan toch weer doorgaan.
    Je bent een KANJER.
    Liefs van ons.
    Oom Ger en Tante Roelie

• 22 Juni 2012 - 12:05

Fam Karkdijk:

Ach meid toch. Je moet eens weten wat jij allemaal kunt. Je vecht als een leeuw en bent sterk als een beer. Weest er trots op!!!!!!!!!!!!
    Jij bent sterker dan je denkt!
    Knuffel ons

• 22 Juni 2012 - 16:15

Helga:

Een hele lange knuffel van mama, het beste medicijn dat er is :)
    xxx

• 05 September 2012 - 09:41

Danisha Legebeke:

Hoi lieve dappere Danisha,

Lees net het berichtje van mama op de site, wordt er stil van. Konden we maar iets van je en jullie overnemen, van je pijn, van jullie pijn en verdriet.

Nynke vond het hartstikke fijn om vandaag met je te spelen en dat je een paar uurtjes op school was, maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat dat allemaal zo druk voor je is en moeilijk. Wat een dubbele gevoelens. Lieve Danisha houdt moed, samen met je papa en mama, broertjes en zusje.

Je bent een echte kanjer!
    Een dikke knuffel van ons allemaal,

Liesbeth