Een toppie dag!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Een toppie dag!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Een toppie dag!!

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

09 Juli 2012 | Nederland, Almelo

Zaterdag op zondagnacht was je de hele nacht wakker. Je kon de slaap niet vatten. Je had het gezellig gemaakt voor je zelf. Boterham met pindakaas en chips op tafel. Pak melk wat klaar staat. In de ochtend tegen 11.00uur ben je uit eindelijk in slaap gevallen. Om 14.00 kwamen Oom Ger en tante Roelie even een kopje thee drinken. We hebben jou tegen kwart voor drie wakker gemaakt en tante Roelie heeft jou en Lysanne nog de nageltjes gelakt en op gemaakt. Verder heb je een redelijke dag gehad. Om 19uur lag je lekker te slapen.

Vandaag zijn we vroeg op gestaan. Om half negen zijn we richting Almelo gegaan. Eerst gauw de spullen op 6 noord gelegt en toen gauw richting het fysiotherapie. Je had enorm zin om te zwemmen en het ging goed. Je durfde zelfs paar keer met het hoofd onder water. Half elf waren we op de afdeling en toen kreeg je nog 1 uur les van juf Els. Je zat met een grote glimlach daar. Voordat je aangeprikt werd heb je nog in de speelkamer een dvd recordertje opgehaald en dvd's uitgezocht. In je enthousiasme om de deur open te doen ging je precies onder de alcohol dispenser staan die automatisch alcohol afgeeft, dus je kreeg een flinke scheut over je hoofd heen en liep zo in je oog. Erg pijnlijk. Half 12 werd je aangeprikt en door de afleiding van de dvd ging het goed. Misselijkhied kon je redelijk hebben aantal keren dacht je dat je moest overgeven maar dat zakte weg. Toen je klaar was kwam Alice met een verrassing voor jou. Omdat je zelfstandig je neussonde in kan brengen en een super kanjer bent hoe je met alles omgaat heb je een leuk kado gekregen. En daar was je thuis direct druk mee. Voordat we weg gingen moest mama nog bloed prikken en dat vondt je lachen. In de prikcabine stonden ze al met twee personen ons op te wachten omdat ze dachten dat jij aan de beurt was en je ging er eerst serieus op in dat je door 1 persoon geholpen wil worden. En toen vertelde je dat mama toch geen kind is?? Grapje!! Thuis heb je lekker samen met Mike op bed gelegen tv kijken. Lekker gegeten en heerlijk om 19.00 richting dromenland.

• 09 Juli 2012 - 19:24

Fam Karkdijk:

Koppie onder? Wat stoer zeg. En grapjes maken? Dat mag natuurlijk altijd. Fijn om te lezen.
    Groetjes ons allemaal

• 10 Juli 2012 - 07:14

Fam. Tijhuis:

Fijn om te horen dat je een top dag hebt gehad!
    En wat goed dat je al onder water durft zeg! Ga zo door!

• 10 Juli 2012 - 08:49

Roelie:

Hoi lieve schatten,
    Was gezellig afgelopen zondag.
    Even lekker bijgekletst.
    Volgende keer hopelijk wat langer.
    Over iets meer dan 3 weken ziin jullie
    bij ons in de buurt op vakantie.
    Dan maken we er een keer een leuke dag van.
    Lieve groetjes,Oom Ger en Tante Roelie

• 10 Juli 2012 - 13:46

Janet:

Hoi Danisha en familie.
    Ik ben er net weer van vakantie en het wordt tijd dat ik reageer. Ik heb jouw foto,s bekeken Danisha , wat sta je er prachtig op , vooral die met de regenboogboom. Super dat je het zo goed doet. Ik vindt het knap van je dat je zelf de sonde in brengt, wauw , ik zou het je niet nadoen.
    Hou je taai en laat je niet kisten. Groetjes Janet.

• 10 Juli 2012 - 15:15

Fam. Ter Horst:

Ik moest vanmiddag ineens aan je denken ? Ik heb even wat verhalen gelezen en foto's bekeken. Wat ben jij toch een stoer en dapper meisje, daar kunnen heel veel grote mensen een voorbeeld aan nemen !!
    Groetjes van ons...(en speciaal van Nena)