pleinfeest - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu pleinfeest - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

pleinfeest

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

11 Juli 2012 | Nederland, Almelo

Dinsdagmorgen had je veel in om naar school te gaan, eenmaal in de klas werdt je witjes en last van hoofdpijn en we zijn direct terug gegaan naar huis. In de middag zijn we wezen fietsen in het dorp en toen om 15.15 heb je met Nijnke gespeeld. Je kwam moe thuis. Je vondt het erg gezellig. Tot heden wou je nog niet zelfstandig fietsen vondt je eng. En vanavond heb je samen met papa en mama geoefend en dat deed je goed. Je durfde nu meer. De knie deed op een gegeven moment pijn en toen zijn we gestopt.
19.30 lag je heerlijk te slapen.

Vandaag: Vanmorgen heb ik je tegen 8.00uur wakker gemaakt. Je had veel moeite om wakker te worden. Knieeen en heupen deed pijn. En je was verdrietig omdat je niet mee kon met de vossenjacht. Toen we samen Lysanne en Ryan naar school brachten moest je huilen en toen we net de bocht door waren zagen we al verkleede vossen en we hebben nog even door het dorp gereden om te kijken of we nog meer zagen en gelukkig kon je daar smakelijk om lachen hoe ze verkleed waren. Om 10.15 was je aangesloten aan de chemo en lag je achter de lap-top Tinkebell te bekijken. Toen de chemo door was en de NACL liep ben je opgehaald door juf Els voor een uurtje school. Dit keer ging je naar het klaslokaaltje met nog twee andere kinderen. Jullie hebben nog samen memory spel gedaan en dit ging je goed af de meiden van 9 en 10 hadden moeite om van jou te winnen.
Toen we klaar waren viel je als een blok in slaap in de auto en thuis sliep je lekker verder. Tegen 16.00 hebben we je wakker gemaakt want de tandarts wacht op je. Samen met papa en de andere kids zijn jullie daar naar toe gegaan. Je hebt meerdere grote mensen tanden maar daar heb je zelf niks van gemerkt.
Rond 18uur zijn we richting het pleinfeest geweest van school, erg gezellig en je hebt genoten. Vele spelletjes gedaan, broodje hamburger en de dag is uiteindelijk geslaagd.

• 11 Juli 2012 - 20:04

Roelie:

Dat is nog eens leuk om te lezen.Hoop dat er nog heel veel van deze geslaagde dagen zullen volgen.
    Liefs,Tante Roelie