veel zenuwen voor het verwijderen van de Vap-naald - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu veel zenuwen voor het verwijderen van de Vap-naald - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

veel zenuwen voor het verwijderen van de Vap-naald

Door: DanishaLegebeke

Blijf op de hoogte en volg Danisha

13 Juli 2012 | Nederland, Almelo

Gisteren moest je in de ochtend nog bijkomen van het pleinfeest. Je vondt het erg leuk. 'smiddags ben je nog uit spelen geweest samen met Romeé en Noamy was gezellig. Samen tenten gebouwd. Je bent lekker aan de klets en je bent elke dag bezig met wat gaat er morgen gebeuren. Wel/niet naar ziekenhuis. Eten en drinken gaat goed.

Vrijdagmorgen werdt je huilend wakker. Je weet eigenlijk niet waarom. Je hebt toen mama de andere kids naar school bracht zelf een broodje gezond voor jezelf gemaakt. Het smaakte je perfect. In de ochtend kwamen opa en oma daar keek je erg naar uit. Want opa ging samen met jou pannenkoeken bakken. Je hebt 2 en half pannenkoek op. Eentje meenemen naar het ziekenhuis (Almelo) We moesten er om 14.00uur zijn wel even wennen in de middag ipv de ochtend. De gehele dag ben je bezig geweest met de gedachte dat de Vap-naald eruit gaat. Tijdens het verwijderen keek je de dvd van Tinkebel en Alice (verpleegkundige) had nieuwe lotion waardoor het verwijderen van de pleister minder pijn deed en dat werkte goed. Daarna een laag Bepanthen en het zag er direct een stuk beter uit. We zijn daarna nog even naar de afdeling van mama geweest en dat vondt je leuk. In de auto zette we samen lekker hard de radio aan. Thuis had je niet zo veel in om te eten de misselijkheid zat je in de weg. Je wou lekker vroeg naar bed. Na een uurtje kwam je eruit en we hebben nog even geknutselt met elkaar en lekker even gekletst samen met Lysanne en Ryan erbij. Mooi om te zien de vragen die jullie elkaar stellen.

• 13 Juli 2012 - 20:28

Familie Legtenberg:

Jeetje Danisha, volgens ons ben jij de "pannenkoeken-eet-kampioen", poehee! Heerlijk dat de pannenkoeken van opa je zo lekker hebben gesmaakt, mmmmh.
    Een dikke knuffel van ons allemaal.

• 14 Juli 2012 - 12:23

Fam Karkdijk:

Wat fijn dtt ze nu iets hebben gevonden waardoor het minder pijn doet. En een voordeel van 's middags naar het zkh is dat je voor die tijd de lekkere pannekoeken van opa kon eten zonder misselijk te zijn.
    Leuk dat je ook bij het pleinfeest was.
    Dikke knuffel van Aniek, Isa, Marleen en Freddy