Mike ging mee naar Almelo - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Mike ging mee naar Almelo - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Mike ging mee naar Almelo

Blijf op de hoogte en volg Danisha

27 Juli 2012 | Nederland, Hellendoorn

Gisteren heerlijk uit geslapen tot goed 13.00uur. 's middags even er lekker op uit. Waardoor je 's avonds ook beter kon slapen. Pijn in je buik en rug plagen je enorm.

Vrijdagmorgen is Mike met ons mee gegaan naar Almelo. En eenmaal op de afdeling was er geen bed/kamer voor je beschikbaar. Dus gingen we naar een twee persoonskamer. Niet echt handig ivm infectiegevaren. Samen met Mike heb je spelletjes gedaan en dvd's gekeken. En het werd nog leuker want Juf Hermien kwam nog langs, (kwam eigenlijk voor een ander en kwam jou toevallig tegen) helemaal gewelidig vondt je dat. Nadat de chemo erin was werd je goed misselijk. In de middag ging het weer beter met je en heb je een leuke middag gehad. De bloeduitslagen zijn beter vergeleken met een week geleden. Zowel Groningen als Almelo hebben gebeld over hoe het gaat en de bloeduitslagen. Samen met oma zijn we nog na het avondeten een heerlijk ijsje gegeten jij en Lysanne hebben er twee gehad.

• 27 Juli 2012 - 23:40

Hoi:

Lieve Danisha, papa, mama, Lysanne, Ryan en Mike.

We hopen voor je dat de pijn gauw minder wordt, hopelijk gaat de vakantie volgende week door want dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend hoor.
    Wij gaan morgen weer naar Zeeland, dit jaar zonder jullie helaas.... we zullen jullie missen !!!!!
    Misschien volgend jaar weer samen ? dan kunnen jullie weer schelpjes zoeken aan zee.

Heel veel liefs, Alfons, Heidi, Anouk en Silke

• 27 Juli 2012 - 23:50

Roelie:

Hoi danisha.
    Fijn dat de ijsjes nog lekker smaken.
    Liefs Oom Ger en Tante Roelie

• 28 Juli 2012 - 23:59

Hermien:

Jah het was toeval dat we jullie tegen kwamen maar het was wel even gezellig! En ik ben zo trots op je hoe je het doet! Topper.
    Liefs Hermien

• 29 Juli 2012 - 14:45

Fam Karkdijk:

Lieve Danisha en fam

Wat fijn dat de bloeduitslagen beter zijn zeg!!
    En als alles goed gaat lekker op vakantie volgende week. Dat zou helemaal fijn zijn!!
    Groeten Aniek,Isa,Freddy en Marleen