Even er lekker tussen uit!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Even er lekker tussen uit!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Even er lekker tussen uit!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

03 Augustus 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen is papa en Ryan met jou mee geweest naar zgt Almelo. De chemo lag dit keer om 9.00uur klaar zodat we op tijd richting Chaam kunnen. Urine onderzoek was goed. Bloedbeeld was minder was aan de lage kant. Witte bloedcellen was weer 0.8 en de Neutrocyten (weerstand nog lager). Dus aankomende dagen uitkijken dat we geen mensenmassa opzoeken. En mocht je koorts krijgen UMCG bellen voor overleg. Zelf ben je goed te pas en veel zin om op vakantie te gaan. Tegen half 1 waren jullie thuis en kort ernaar zijn we vertrokken. De reis duurt normaal gesproken 2 en half uur maar er was file vertraging van een uur. Om 15.45 kwamen we aan op de RCN- bungalow park de “Flaasbloem”. Het zonnetje schijnt, heerlijk! Een super mooie bungalow en er werd gauw een slaapkamer verdeling gemaakt, jongens en de meiden gescheiden. Jullie hebben zelf de kleding in de kasten gedaan. De wastafels op de slaapkamers vinden jullie helemaal geweldig. Rond 18.00 patatje gegeten op het bungalowpark en om 18.30 was er kidsfun “lekker dansen”. Je kon moeilijk in slaap komen. Je hebt veel last van je knieën, gisteren ben je weer gevallen en je knieën zijn aardig kapot.