Amphia ziekenhuis Breda - Reisverslag uit Chaam, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Amphia ziekenhuis Breda - Reisverslag uit Chaam, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Amphia ziekenhuis Breda

Blijf op de hoogte en volg Danisha

06 Augustus 2012 | Nederland, Chaam

Vanmorgen om 8.00uur opgestaan om de voorbereidingen te treffen voor Breda. We moeten bij het Amphia ziekenhuis zijn. Om 9.15 waren we er en je werd vrij snel aangeprikt zodat de spanning snel weg was. Verpleegkundige Janneke was er voor je. Je had een 1 persoonskamer. Het was een vrij luxe kamer met een ligbank en een tekentafel. De speelkamer medewerkster kwam met vele spelletjes waar je uit kon kiezen om mee te spelen. Het liep allemaal vrij vlot. De verpleegkundige heeft speciaal voor jou een cadeau gekocht een pop met hello kitty kleren aan. Erg lief, dit deden ze omdat het best eng is om naar een nieuw ziekenhuis te moeten. Je deed het super meid!! Ze hadden een kralendoos met een speciale gedachte er achter. Een tijd geleden was er een jongen die de chemo’s in Breda kreeg Milas is zijn naam. Zijn wens was mocht hij overlijden dat er speciaal voor de andere patiënten die in Breda komen voor chemo een bijzondere kanjerkraal is als aandenken dat ze in Breda zijn geweest. Deze kanjerkraal heb je gekregen. Er staat een voetbal op en aan de andere kant een hand als teken van Michael Jackson en de letter M. Het is zeer zeker een bijzondere kraal. We waren mooi op tijd weer in Chaam en hebben de rest opgehaald om richting Valkenswaard te gaan. Oom Ger en tante Roelie hadden buiten de tafel gedekt met lekkere broodjes. Daarna zijn we richting de “Yshoeve de Stenenburg in Valkenswaard gegaan. We hebben daar ijs gegeten en we zijn in de boerderij geweest waar een robot de koeien melkt. Daarna zijn we naar Borkel gegaan. De Suykerbuyck, pannenkoeken restaurant met goed 75 soorten pannenkoeken. De terug weg zijn we door België gereden, met enorme noodweer. Rond 20.00uur waren we terug in Chaam en jullie lagen kort erna heerlijk te slapen. Het was een geslaagde dag. Nu hopen dat morgen weer de zon gaat schijnen want het was pet vandaag met het weer.

• 07 Augustus 2012 - 11:22

Roelie:

Hallo allemaal
    Het was heel erg gezellig gisterenmiddag.Iedereen had het prima naar zijn zin en de kinderen hebben heerlijk gespeeld , lekker gedronken en gegeten,SUPER.
    Jammer dat jullie op de terugweg zo'n noodweer hebben gehad , maar gelukkig toch goed aangekomen in de bungalow.
    Nog fijne dagen verder in Chaam en veel plezier vanmiddag met het pizza maken en opeten.
    Kom nog maar eens weer bij ons op bezoek.
    Liefs,Oom Ger en Tante Roelie.