Pizza bakken!!!!!! - Reisverslag uit Chaam, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Pizza bakken!!!!!! - Reisverslag uit Chaam, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Pizza bakken!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

07 Augustus 2012 | Nederland, Chaam

Afgelopen nacht heb je onrustig geslapen. Je praatte veel in je slaap en huilde. Vanmorgen zijn Mike en mama naar de croissanterie geweest om warme broodjes op te halen. Toen samen de ontbijttafel gedekt voordat de rest eruit kwam. Daarna zijn we naar de markt geweest in Baarle-Nassau. Lekker kibbeling gegeten en aardbeien gekocht voor de lunch. Om 14.40 waren we aan de beurt om pizza te bakken samen met de piraten. Erg gezellig en het smaakte ook nog goed. Jullie zijn tussendoor nog als piraten geschminkt. Om 18.30 stonden we klaar bij de rode halte voor de Flaasboemel. Toen met z’n allen lange stokken zoeken, want we gingen in een lange optocht met de piraten voorop naar een kampvuur. Daar lagen marshmallows klaar. Je had vandaag veel moeite om te lopen en je heupen en knieën deden pijn. Je wou op je eigen manier/tijd lopen en tussendoor uitrusten. Een redelijke dag met veel wind en af en toe zon. Gelukkig geen regen zodat we veel buiten konden zijn.

• 08 Augustus 2012 - 09:29

R:

Hallo allemaal.
    Leuk is Baarle/Nassau , hé
    Ik wist niet dat piraten zo goed pizza konden bakken.
    Zo te lezen hebben jullie weer een hele leuke vakantiedag gehad.
    Hopelijk gaat het vanmiddag na de chemo in het Amphia ziekenhuis beter met Danisha.
    In ieder geval super weer om vanmiddag te gaan zwemmen.
    Liefs.Tante Roelie