UMCG - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu UMCG - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

UMCG

Blijf op de hoogte en volg Danisha

10 Augustus 2012 | Nederland, Groningen

Vanmorgen op tijd op gestaan om richting Groningen te gaan. Papa en Ryan gingen met jou mee. Jullie moesten goed een uur wachten in de wachtkamer voordat je aan de beurt was. Het aanprikken wou je absoluut niet, maar het moet helaas. De erwinaige werd in de behandelkamer aangesloten. Daarna naar de dagbehandelingruimte waar je samen met Ryan achter de WII hebt gezeten. Omdat je Bast en Snavel gemist had. Kreeg je nog een privé voorstelling van ze. Het bloedbeeld is minimaal de leucocten zagen er aardig goed uit alleen blijven de neutrocyten laag 0,4. Dus moch je dit keer wel de doxo hebben maar aankomende week geen 6mp geven. Jou beenmerg is erg gevoelig voor de 6mp spuiten. Waardoor het steeds zo snel om laag schiet. Volgende week vrijdag weer bloedbeeld bepalen of je de het evt nog een week mag hebben ja/nee. Je hebt lang geslapen tijdens de doxo en het eruit halen van de Vap-naald merkte je weinig van. Alleen toen ze begonnen met tellen raakte je in paniek. Toen nog lekkere dingen gekocht in de ah voor de terug weg. Thuis was je redelijk goed te pas. Vandaag gaan we weer van start met de Dexa.

• 11 Augustus 2012 - 06:52

Roelie:

Het blijft toch iedere keer weer heel vervelend.
    Leuk dat Bast en Snavel nog even zijn gekomen.
    Nu maar genieten van een fijn weekend.
    Liefs,Tante Roelie

• 12 Augustus 2012 - 17:48

Fam. Tijhuis:

Lieve Danisha,
    Wat ben je toch dapper!
    Fijn dat jullie er nog lekker even tussen uit zijn geweest, lekker even weg met elkaar!
    Leuk dat je een prive voorstelling hebt gehad van Bast en Snavel!
    Meid kom op, top hoe je het allemaal doorstaat samen met de rest van de familie!
    Komende week nog even naar de kermis? Vast nog wel!
    Liefs van Romée en de rest van de familie.