Zware dag!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Zware dag!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Zware dag!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

14 Augustus 2012 | Nederland, Groningen

De dag begon moeizaam voor jou. Veel last van vermoeiheid en lichamelijke pijn.
Vanmiddag hoorde we dat er wederom een kanjer is overleden aan kinderkanker. Het gaat maar door. Onbegrijpelijk! We hebben hem aantal keren gezien in het UMCG en samen met hem ging je naar Bast en Snavel kijken dit deden jullie 3 weken geleden ook nog en hebben nog gelachen. Onvoorstelbaar.

• 14 Augustus 2012 - 22:19

Roelie:

Hallo Allemaal.
    Wat vreselijk triest om dit te moeten lezen.
    Voor jullie allemaal ook heel zwaar.
    Sterkte .Liefs,Tante Roelie

• 15 Augustus 2012 - 12:21

Fam. Broeze Ruiter:

Vreselijk en niet te bevatten, zulke berichten. Heel veel sterkte met alles...

• 15 Augustus 2012 - 15:17

Peter:

hey Danisha en de rest,

Ik zie dat je lekker een paar dagen weg bent geweest. Hardstikke mooi. Wel heel rot dat er kanjers die je kent overlijden. Zal wel heel confronterend zijn. Maar samen met je ouders en je broertjes en zusje sla jij je er wel door heen. Want mijn god: WAT ZIJN JULLIE EEN KANJERS.
    Martine zal je een dezer dagen bellen (schaam schaam, al een tijdje niks van me laten horen.)
    Groetjes en een hele dikke knuffel

• 15 Augustus 2012 - 21:00

Helga:

Voor dit soort berichten schieten woorden tekort. Hang in there met z'n alle ! Sterke met het verzamelen van nieuwe strijdkracht na z'n dag als vandaag.
    Enorme dikke omhelzingen voor jullie allemaal.
    xx