Middagje Almelo - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Middagje Almelo - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Middagje Almelo

Blijf op de hoogte en volg Danisha

24 Augustus 2012 | Nederland, Hellendoorn

Donderdag had je veel last van diaree. Je hebt veel geslapen en kwam met dikke ogen uit bed (vocht). In de middag ben je bij Aniek geweest om te spelen, je kwam helemaal happy thuis was gezellig! En gelukkig had je geen ongelukje in je onderbroekje. Je hebt na het eten lekker getekend en bent op tijd naar bed gegaan.
Vandaag had je veel moeite om wakker te worden, je werd tegen half 10 wakker. Jij en Ryan waren druk aan het overleggen als jullie naar het ziekenhuis gaan met name over de spelletjes die jullie gaan doen. Opa en oma kwamen voor Lysanne en Mike. Je buik voelde beter aan en hoefde vandaag gelukkig geen klysma en zo even doorgaan met de Forlax en volgende week langzaam afbouwen en vanaf volgende week vrijdag weer ophogen ivm de Vincristine en de Tramadol. De chemo liep verder goed en de vapnaald ging eruit. Afgelopen woensdag heb je met Mariska (vpk) over nagellak gehad en dat je haar nagels mooi mocht maken. Je hebt oranje meegenomen want die pat mooi bij het uniform. Verder heb je een goede middag gehad en veel gelachen met Ryan. Het bloedbeeld is vergeten te bepalen vandaag dit doen we a.s maandag. Om 20.30 zijn we met jou en Lysanne nog even naar de Ysco geweest en daar stond een sproeier en daar stonden jullie onder te giegelen.

• 25 Augustus 2012 - 01:13

Mariska:

Hoi Danisha

Het was weer gezellig vandaag en ik ben nog steeds erg blij met mijn mooie nagels!!!!
    Tot woensdag!!

Groetjes Mariska

• 25 Augustus 2012 - 09:27

RoelieGoe:

Goedemorgen allemaal.
    Bedankt voor de leuke foto"s van ons gezellig dagje uit bij ons in Valkenswaard.
    Fijn weekend .
    Liefs,Tante Roelie

• 26 Augustus 2012 - 14:08

Helga:

Blij te lezen dat je weer flink gelachen hebt en er lekker met een vriendinnetje bent gaan spelen. Hoop dat je en leuk weekend hebt gehad. En succes weer voor morgen!
    lieve groetjes.