UMCG - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu UMCG - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

UMCG

Blijf op de hoogte en volg Danisha

31 Augustus 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen hadden we beiden moeite om op te staan. Doordat we bleven liggen moesten we op een gegeven moment haasten om in de auto te komen. Het regende enorm onderweg. Je hebt de hele heen weg geslapen. Toen we op de poli waren waren we binnen paar tellen aan de beurt. De VAP was iets gekanteld waardoor er moeilijker bloed door kon. Het onderzoek en het voelen aan de VAP deed je veel pijn. Gelukkig kwam er bloed uit, wel mondjes maat maar het lukte. Doordat je moe was mocht je direct door naar een 1 persoonskamer om lekker verder te slapen. We hebben Edit gezien en die heeft lichamelijk ondrzoek gedaan en we hebben de medicatie verder besproken en het verdere plan. Je hebt vandaag alle chemo's kunnen krijgen. De 6mp moeten we deze week wederom overslaan. Om 11.30 kwam Connie met Bast en Snavel en ik heb je wakker gemaakt. Je hebt eventjes gekeken maar viel al vrij snel weer in slaap. Je kan niet meer na vertellen waar het over ging. Na dat de chemo's erdoor waren en de naald eruit moest werdt je wakker. Buikpijn had je de gehele dag last van en je wou pas in de na middag een broodje eten. De terug weg was je wakker maar rustig aanwezig. 18.00 zijn we begonnen met de Dexa. Het lopen deed je pijn. Vanavond hebben we de KANJER-ketting op gemeten en die groeit vrij hard doordat we 3 keer in naar ziekenhuis moeten. 867cm is hij nu.

• 31 Augustus 2012 - 23:33

Hermien :

Echt elke keer lees ik het weer met een brok in de keel! Maar vooral heel veel respect naar jullie! Gr. Hermien

• 31 Augustus 2012 - 23:34

Roelie:

Wauw,wat een enorme ketting(helaas).
    Tot zondag.
    Liefs Oom Ger en Tante Roelie

• 01 September 2012 - 14:31

Fam Karkdijk:

De ketting is heel mooi, maar wat je er voor moet doorstaan helaas niet.
    Het heet met recht een KANJERketting. Want een kanjer dat ben je!!
    Knuffel van ons allemaal