Eerste dag groep 3. - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Eerste dag groep 3. - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Eerste dag groep 3.

Blijf op de hoogte en volg Danisha

03 September 2012 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht heb je lekker door geslapen. Vanmorgen toen ik je wakker maakte voor school had je er helemaal zin in. Tegen 10.00uur werdt mama gebeld door juf Ingrid je had veel last van buikpijn. Toen mama op school kwam werd de pijn gelukkig wat minder en je wou liever nog blijven. Toen de school afgelopen was was je helemaal op. De gehele terug weg heb je gehuild. Je wilde niet vanmiddag naar het ziekenhuis maar liever naar school. Helaas moet het wel gebeuren. Om 13.00uur sliep je al in de auto. 13.30 waren we op 6noord. Het aanprikken vondt je eng maar je deed het super. Vpk Marita was er. Helaas wou dit keer ook geen bloed uit je VAP komen. Maar de chemo kon er wel door. Je hebt de gehele middag geslapen en was nog niet aan toe om wakker te worden. in de auto en thuis bleef je slapen. Om 18.00uur kwam je even uit bed maar na een half uurtje ging je weer slapen. Ze hebben nog naar je buik gekeken maar de darmen zijn soepel. Maar zijn wel gevoelig voor je. Morgen heb je weer zin om te gaan. Hopelijk kost het je niet al te veel en reageer je minder heftig als tussen de middag. Wat zit je je zelf dan erg in de weg. Hoop dat het gauw donderdag is dan is de dexamethason weer even stop.

  • 03 September 2012 - 22:08

    Fam. Broeze Ruiter:

    Hè bah, wil je zo graag weer naar school... maar dan kost dat zo veel energie dat je er ontzettend veel last van krijgt... En dan toch zo sterk zijn om te blijven en weer zin in morgen te hebben, wat ben je toch een dappere doorzetter! Ik hoop dat het je nu niet meer zo zal opbreken en dat het snel donderdag is.

  • 04 September 2012 - 08:45

    Roelie:

    Hoi Danisha.
    Super stoer dat je toch de hele ochtend op school gebleven bent.
    Ik duim voor een super dag voor jou vandaag.
    Fijn dat die rot dexa donderdag weer even stopt.
    Liefs,Tante Roelie

  • 04 September 2012 - 14:33

    Helga:

    Ik ben weer bijgelezen. In een week alweer zoveel gebeurd. Als ik het lees zie ik me jullie voor me in een rollercoaster, met helaas wat mindere momenten, maar gelukkig ook weer goede en fijne momenten. Nu dan weer school, groep 3 ! Heerlijk moet dat zijn om even 'gewoon' te zijn en 'gewone' dingen te doen. Super dat je dat vol hebt gehouden! Lastig weer die dexa, maar je bent er bijna weer. Ik zag de foto van je kralensnoer, je bent een echte kanjer. Ik hoop dat je vandaag ook weer een leuke dag op school hebt. Succes lieve Danisha en familie.
    lieve groetjes

  • 04 September 2012 - 18:34

    Annemarie:

    hoi danisha,
    wat fijn dat je weer lekker naar school mag en samen bent al je vriendjes en vriendinnetjes!
    wel ontzettend balen dat het allemaal zo veel moeite kost en je toch wel veel last hebt.
    veel plezier morgen op school en voor je het weet is het donderdag!
    je bent een echte kanjer!

  • 05 September 2012 - 09:26

    Danisha Legebeke:

    Hoi Danisha,
    Nynke vond het hartstikke leuk dat je vandaag op school was!
    Ze heeft ook heel veel zin om as woensdag te gaan spelen met jou. Er ligt nog wat op je te wachten!
    Ik heb vandaag t-shirtjes gehaald, dus dan kunnen jullie (als jullie dan nog zin hebben..) t-shirts versieren!
    En gelukkig is de dexamethason donderdag weer even stop! Zet op!
    Groetjes van Nynke en de rest van de familie voor jullie allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellendoorn

Verslag Danisha

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Emotionele vrijheid

27 Juli 2014

Mijn laatste pagina

04 April 2014

Hoera ik ben 8 jaar!!!

27 Maart 2014

afgelopen weken

17 Februari 2014

Een nieuwe look!!
Danisha

Bij Danisha is 15 november 2011 Acute Lymfatische Leukemie vast gesteld. De behandelingsduur is 2 jaar en de spannende tijd erna of het beenmerg geen leukemiecellen meer aanmaakt van groot belang. Door middel van dit dagboek wil ik een ieder die belangstelling heeft / mee leeft laten weten hoe het met haar en ons als gezin gaat. En mocht het zo zijn dat Danisha de kinderkanker overwint dan willen wij als ouders haar dit dagboek geven.

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 385961

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 18 November 2013

Verslag Danisha

Landen bezocht: