Een goede dag!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Een goede dag!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Een goede dag!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

08 September 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen was je op tijd wakker, tegen 5.00uur zat je beneden om een bak yoghurt te eten. Daarna weer slapen. Lekker rustig aan gedaan vanmorgen. Om 13.30 had je een kinderfeest van Romeé en Berber. je hebt enorm genoten. Je gaf thuis aan dat je veelal last had van je heup en knie maar door af en toe stil te staan ging het weer. Fijn om te zien dat je zo geniet van je vriendinnen. Je kan lekker je zelf zijn. Vandaag hebben we het volledige disney programma gekregen. We krijgen er al helemaal zin in. Nog zes nachtjes slapen en dan komt je droomwens uit.

• 08 September 2012 - 23:07

Daniëlle:

TOP!! Yes het aftellen kan beginnen!! Spannend wat er in Disney allemaal gaat gebeuren..... Dikke zoen

• 08 September 2012 - 23:25

Annemarie:

wat heerlijk,zo'n goede dag!!
    fijn dat je vandaag zo genoten hebt!
    en nog maar een paar dagen en dan naar disneyland,spannend hoor..

maarre..is vijf uur s'ochtends aan de yoghurt..niet een beetje vroeg???
    geniet van jullie weekend!
    x van ons

• 09 September 2012 - 08:36

Roelie:

Goedemorgen allemaal.
    Heerlijk om te lezen over de goede dagen.
    Hoop dat jullie ook genieten van de voorpret voor a.s. weekend in Euro Disney.
    Zou Micky ook al zenuwachtig zijn voor de bruiloft?
    Gisterenavond Opa en Oma nog gesproken en een fijne vakantie gewenst.
    Zij hadden er erg veel zin in en hebben het ook zeker een fijne vakantie verdient.
    Fijn genieten vandaag van het prachtige weer.
    Heel veel Liefs van ons.
    Oom Ger en Tante Roelie

• 10 September 2012 - 08:47

Fam. Tijhuis:

Fijn om te horen dat je een fijne dag hebt gehad! We vonden het ook heel gezellig dat je op het feestje was en er van hebt genoten.
    Wij vonden het super gezellig met jou erbij!
    Fijn vooruitzicht voor volgend weekend, wat zal dat een super leuk weekend worden!
    Aftellen maar..........!
    Liefs van de Tijhuisjes

• 10 September 2012 - 09:50

Fam Karkdijk:

Oehhhhhh nou wordt het toch wel heel spannend of niet? Lekker naar Disney. De voorkant van het boekje ziet er in ieder geval al veelbelovend uit!!!
    Leuk hoor. Jullie hebben het verdiend.
    Dikke knuffel van Aniek, Isa, Freddy en Marleen

• 11 September 2012 - 15:42

Helga:

Super! Heerlijk om daar heen te gaan ! Ik weet dat jullie er toen op de boot al helemaal vol van zaten ! Spannend hoor dat aftellen :)
    liefs