Cadeau van Diekman - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Cadeau van Diekman - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Cadeau van Diekman

Blijf op de hoogte en volg Danisha

12 September 2012 | Nederland, Hellendoorn

Dinsdag voelde je je niet fit. 's morgens ben je niet naar school geweest. 'smiddags wel en dat vondt je gezellig en je hebt weer veel geleerd. Niet echt een goede dag voor je.

Vandaag was het een rommelige dag. Eerst moest er bloed geprikt worden, dit keer ging het weer met een vingerprik. Nadat de chemo door was duurde het een hele poos voordat de laborante weer kwam. Ze kwamen met twee man sterk. Helaas moest je twee keer geprikt worden in je vinger. daar baalde je enorm van. je bloedwaardes zijn aan de lage kant. Is in 4 dagen hard gezakt door de 6mp. Jij en ik gingen naar Diekman (Juwelier) voor een ringetje. Jij vertelde dat we naar Disney gingen en hebt vele ringen gepast. Toen we wouden betalen kreeg je de ring cadeau van hun. Erg lief. Je was helemaal happy ermee. Ze hebben het mooi ingepakt met allerlei kleuren van lintjes. Thuis lekker rustig aan gedaan. Nog de laatste dingen gedaan voor de kaart van Mickey.
Nog twee nachten slapen.......

• 12 September 2012 - 21:25

Hermien :

Oooooh spannend!!! Heel veel plezier en geniet ervan met elkaar! Dik verdiend!
    Hermien

• 12 September 2012 - 21:58

Roelie:

Hallo .
    Wat ontzettend lief van jullie juwelier.Fantastisch leuk.
    Wij tellen ook af ,vinden het zo spannend.
    Morgen ga ik naar Omi en morgenavond ga ik met haar naar Wim en Sandra.
    Bel jullie morgen avond nog wel even.
    Liefs,Tante Roelie

• 13 September 2012 - 17:19

Familie Kinds:

Hoi hele familie, wat ontzettend spannend allemaal. Hoop dat er dit weekend veel genoten wordt!
    Veel succes. Danisha zet hem op meid. Hoor later alle verhalen wel.
    Maar vergeet niet te genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laat alles over jullie heen komen. Lysanne, ik wil natuurlijk ook foto's van jou zien hoor!!
    Groeten Chantal en de rest

• 13 September 2012 - 20:54

Annemarie:

hallo familie,
    heel veel plezier op jullie bijzondere weekend weg,
    geniet ervan!

lieve danisha,
    wat ontzettend lief van diekman,ik hoop dat je de mooiste hebt uitgezocht die je kon vinden!
    mag ik als je terug bent nog een keer je foto's bekijken?
    geef mickey een dikke knuffel namens noa en diede.

groetjes van ons

• 13 September 2012 - 21:50

Vera:

Hallo allemaal,
    Een heel fijn weekend toegewenst voor de hele familie, met heel veel plezier en alleen maar leuke dingen, en heel mooi weer! Genieten voor 200% met zijn allen, en doe Mickey de groetjes van ons...
    Groetjes, Vera en familie

• 23 September 2012 - 22:18

Danisha Legebeke:

Hallo allemaal,
    Nog een nachtje slapen en dan op weg naar Parijs!!!
    Heel veel plezier geniet ervan!

Groetjes van ons allemaal,
    Nynke, imre, Igor en Liesbeth