Zaterdag 15 september - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Zaterdag 15 september - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Zaterdag 15 september

Blijf op de hoogte en volg Danisha

18 September 2012 | Frankrijk, Parijs

De trouwdag van Mickey en Danisha!!

Tegen 8.00uur werden jullie wakker want jullie willen nog een keer in bad. Bij het winkeltje in het hotel hebben we boekjes opgehaald waar de Disney figuren hun handtekening in kunnen zetten. En waar we thuis de foto’s in kunnen plakken. Voordat we gingen ontbijten was Pluto al in het hotel en we hebben direct handtekening gevraagd en foto’s gemaakt. Danisha had de VIP kaart al door bij het ontbijt. Lange rij maar we mochten voor en de tafel was ondertussen al gedekt voor ons. Heerlijk in buffet vorm en jullie gingen geregeld weer iets ophalen. Het was vandaag super mooi weer ongeveer 26 graden. We zijn op tijd naar het Disney park gegaan. We zijn in meerdere attracties geweest. De leukste was met de auto’s konden we zelf rijden over de baan. We zijn zelfs drie keer achter elkaar geweest want er moest gewisseld worden om te sturen. En om 12.15 kwam er een Disney trein aan. In de trein was er een Nederlandse vrijwilliger en die nam ons mee naar de Disney figuren zodat we rustig foto’s konden maken en handtekeningen konden zetten. We zijn op de foto geweest met Mickey, Minnie, Clarice, Knabbel en Babbel.

Om 14.00uur was het moment waar Danisha naar uit keek. We moesten ons melden bij de Town Square daar stond Ruben op ons te wachten samen met nog iemand die Nederlands sprak. Toen we naar binnen mochten lag de trouwjurk mooi op een stoel. In een andere ruimte heeft mama jou aangekleed en de handschoenen aan gedaan. Je straalde helemaal!!!!! Toen werd je in de make-up gezet door een Frances. Iedereen was er stil van. Lysanne was het bruidsmeisje en die had de ringen vast op een mooi hartjes kussen. (die heb je gekregen van Alfons en Monique). Mike had jou cadeau voor Mickey vast en Ryan hielp mama en jou. Toen drie keer kloppen op de deur en daar kwam Mickey aan helemaal in het wit. Mickey vond jou erg mooi en je kreeg vele knuffels en kusjes. De ringen werden uitgewisseld en je hebt gedanst. Ze hadden mooie trouwmuziek op de achtergrond. Er zijn vele foto’s gemaakt en mama moest ook even dansen met Mickey. Je hebt je cadeau gegeven. Je bent een hele poos bij Mickey geweest en dit was je liefste wens.

Toen gingen we samen met Ruben en Michel de vrijwilligers richting de prinsessen kasteel waar we de prinsessen gingen ontmoeten. Prinses Ariël, Prinses Doornroosje, Prinses Rapunzel en Prinses Fiana (kikker prinses). Ze namen alle tijd voor jullie allen, echt geweldig. Daarna nog heerlijk het park in en aansluiten bij de uitgang en de lange rij achter ons laten. Om 17.00uur richting ons plekje van de VIP om naar de parade te kijken. 18.00uur gingen we in het Plaza Garden eten. Buffetvorm. Toen we terug liepen richting het hotel keek de luchtballon jullie erg verleidelijk aan. En ja hoor, samen met papa, Lysanne, Ryan en jij natuurlijk gingen jullie in de luchtballon. Hij ging 100 meter hoog. Prachtig vonden jullie het. Toen nog in de grote bal rond lopen. Heerlijk nog even zwemmen/ bubbelen in het binnenzwembad van het hotel. En om 22.30 lagen jullie heerlijk te slapen.

• 18 September 2012 - 21:22

Hermien:

Heerlijk om te lezen! Wat mooi zeg!!

• 18 September 2012 - 21:38

Jolanda Aufderhaar:

Wauw, wat een mooie wens zeg..trouwen met Mickey Mouse!!
    Ik heb net de mooie foto's bekeken en ik vind dat je er prachtig uitzag Danisha, als een echte prinses!!
    Fijn dat jullie het mooi hebben gehad!!
    groetjes van Jolanda