nergens geen zin in - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu nergens geen zin in - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

nergens geen zin in

Blijf op de hoogte en volg Danisha

24 September 2012 | Nederland, Hellendoorn

Vanmorgen had je veel moeite om uit bed te komen. Bij het zwemmen was je het eerste kwartier goed te pas maar daarna deed alles je pijn en had je er genoeg van. Je was overstuur en gaf je grens aan dat het genoeg was. Eenmaal op de afdeling viel je als een blok in slaap. Nog even aanprikken van de VAP. Kwam geen bloed terug. Chemo liep goed. Juf Els was er om 11.15 maar je sliep zo vast en mama probeerde je wakker te maken maar je had geen zin in school. Toen alles klaar was en we thuis waren ben je direct door gegaan naar bed en kwam tegen 18.00uur er even uit om wat te eten en kort erna ging je weer terug het bed in. Op je kamer in het ziekenhuis is buiten in het raamkozijn altijd een duif aan het broeden. Dit keer heeft hij een jonkie. Dus we hebben een foto gemaakt want we kijken elke keer of hij er nog is. Nu zagen we ook vader duif.

• 24 September 2012 - 21:38

Ellen:

Ik hoop dat je lekker slaapt en morgen beter te pas bent.
    Knuffel.

• 24 September 2012 - 21:40

Familie Legtenberg:

Hé Danisha, wat is het toch naar dat je zo'n last hebt van al die bijwerkingen. Mocht 't je toch maar wat minder zwaar vallen allemaal. We hopen zo dat je je heel snel weer wat beter mag voelen.
    De foto's van de duiven zijn heel bijzonder. Je hebt je vriendje Joes vast en zeker blij gemaakt met deze mooie dierenplaatjes. Morgen gaan we ze hem laten zien!
    Slaap lekker Danisha.

• 25 September 2012 - 08:38

Fam.Legebeke:

lieve Danisha en familie

ik heb er geen woorden voor wat Danisha toch allemaal moet doorstaan
    en ze is toch zo dapper je bent met recht een kanjer hoor!
    wij hopen dat het toch heel snel allemaal wat beter met je gaat .
    ik zag dat je een mooi bruidje bent geweest en dat jullie samen naar disneyland zijn geweest het is jullie van harte gegund .

lieve groet van ons allemaal

• 25 September 2012 - 14:24

Annemarie:

lieve danisha,
    bewondering voor je doorzettingskracht!
    ik hoop dat het gauw donderdag is en je je gauw weer een beetje lekkerder mag voelen!
    groetjes annemarie