Slecht geslapen, veel piekeren........ - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Slecht geslapen, veel piekeren........ - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Slecht geslapen, veel piekeren........

Blijf op de hoogte en volg Danisha

01 Oktober 2012 | Nederland, Hellendoorn

Afgelopen nacht was je veelvuldig wakker. Je hebt tot ongeveer 2.30 wezen tekenen en tv kijken en allerlei hapjes uit proberen. Mama heeft een tijdje bij je gezeten. En je kon je slaap niet vatten, hebt geen zin om naar ziekenhuis te gaan. We hebben een poos samen op de bank gezeten en samen een paar tranen gelaten. Ondanks dat je op een gegeven moment op bed lag hoorde ik je geregeld draaien en je riep me geregelt. Vanmorgen kwam je op tijd eruit en we zijn op tijd richting het ziekenhuis gegaan om te zwemmen met Ria. Dit keer had ze een stage loper bij zich die in het derde jaar zit, Marjolein. Dit keer deden ze het samen. Je bent met het hoofd onder water geweest en dat was een hele overwinning voor je. Lichamelijk is goed te zien dat het motorisch minder gaat. Maar je glimlach en ondeugende grapjes had je veel. Om 10.30 ben je aangeprikt door vpk Marita en om 11.15 had je les van juf Els. Dit keer had ze een andere zieke leerling meegenomen om zo samen les te krijgen. Dit vond je erg leuk. Nadat de chemo door was en we naar huis gingen kreeg je last van hoofdpijn en die is de gehele dag gebleven. In de auto veel je al in slaap en thuis sliep je zo verder op de bank. Toen het eten klaar was was je even wakker en ben je een klein kwartiertje buiten geweest maar wou liever terug naar bed want de hoofdpijn blijft je plagen.

• 01 Oktober 2012 - 23:10

Annemarie:

wat knap dat je met je hoofd onder water bent geweest!
    en samen les is echt veel gezelliger.
    ik hoop dat je je morgen weer een stuk beter voelt..
    groetjes annemarie

• 02 Oktober 2012 - 08:39

Sabine:

Heey knappe meid,
    Heerlijk eventjes zwemmen of niet? En als je dan met je hoofd onder water bent geweest dan kun je toch zeker echt trots zijn op jezelf!! Wist je dat mama en ik elkaar zo hebben leren kennen? We gingen met Lysanne, Noa en Floor babyzwemmen en raad eens, toen mocht je je baby gewoon onder duwen! hahaha, mijn Floor vond dat wel leuk hoor, na een eerste hele verbaasde blik! Ik hoop dat je de volgende keer weer kopje onder gaat. Succes.
    Groetjes Sabine en de rest.

• 02 Oktober 2012 - 08:59

Danisha Legebeke:

Hoi Danisha,
    Wat vervelend zeg die hoofdpijn. Bah.
    Lekker slapen en dan hopen we dat je morgen beter opstaat.
    Fijn dat je het met zwemmen vooruit gaat, knap hoor dat je met je hoofd onder water gaat.
    Liefs van ons allemaal,
    Nynke, Imre Igor en liesbeth