Redelijke dagen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Redelijke dagen - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Redelijke dagen

Blijf op de hoogte en volg Danisha

11 Oktober 2012 | Nederland, Hellendoorn

Woensdagmorgen had je helemaal geen zin om naar het ziekenhuis te gaan. Vele tranen en boosheid. Op de afdeling kon je gelukkig weer lachen en maakte je grapjes met Hendrie de verpleegkundige. Tijdens de inloop van de chemo ben je in slaap gevallen je buik deed pijn en de misselijkheid begon. Nadat de chemo door was heeft mama je nog even laten slapen en zijn toen richting Aniek gegaan om lekker te spelen. Noamy was er ook. Je hebt lekker gespeeld.
Je ging op tijd naar bed want je bent moe.

Donderdagmorgen werd je iets beter wakker en ben je in de ochtend naar school geweest. Om 8.00uur ben je naar Nicole gelopen om daar even tv te kijken en dan naar school brengen. Mama wachtte op je op school. We hebben aan jou juf verteld dat je door het duwen van mede leerlingen last hebt van je VAP-naald. Daarom heb je de naald laten zien in de klas zodat ze weten waarom ze voorzichtig moeten zijn. Je was erg moe van de ochtend en bleef in de middag thuis. Toen we met z’n tweeën waren vertelde je dat er kinderen zijn die je uit schelden met name dat je momenteel wat dikker bent. Dit doet je veel pijn. Gelukkig zijn het geen kinderen uit jou klas. Je hebt een super lieve klasgenoten waar jij lekker je zelf kan zijn en je veilig voelt. Annemarie komt om te knippen voor mama en de jongens maar daar wil je liever niet bij zijn. Het blijft confronterend voor je dat je geen haar hebt. Jij bent toen naar Lise H. geweest om even lekker te spelen. Berber was er ook dus dubbelop gezellig. Jij hebt Daniëlle geholpen met het uitzoeken van de pasta’s voor het avond eten. Het smaakte heerlijk!! Vanavond ligt Lysanne bij je in bed omdat je angstig bent voor morgen. Jullie liggen heerlijk tegen elkaar aan.

• 11 Oktober 2012 - 20:47

Els:

Wat goed Dansiha, dat je op school je naald hebt laten zien. Heel veel succces morgen en maandag gaan we hopelijk weer fijn samen werken! Groetjes juf Els

• 11 Oktober 2012 - 20:52

Familie Legtenberg:

Lieve Danisha, dat je vannacht maar mooie dromen mag hebben. Kruip maar lekker veilig en warm tegen je lieve grote zus aan. Dat morgen alles maar mee mag vallen. Dikke knuffels van ons.

• 11 Oktober 2012 - 20:56

Roelie:

Hoi Danisha.
    Fijn om te lezen dat jouw klasgenootjes zo lief zijn en dat jij je daar veilig voelt.
    Het schelden van andere kinderen doet natuurlijk pijn,maar die kinderen zijn gewoon heel dom en weten niet beter.
    Heel veel sterkte morgen en fijn slapen dadelijk met je grote zus.
    Heel veel liefs van ons,Oom Ger en Tante Roelie.

• 12 Oktober 2012 - 10:05

Fam. Tijhuis:

Lieve Danisha,
    Wat goed van jou dat je de naald hebt laten zien.
    Wat vervelend dat andere kinderen jou uit schelden, dat doet veel pijn!
    Heel veel sterkte voor de volgende week!
    Als je zin hebt kom je dan nog een keer spelen met Romëe?
    Liefs van de Tijhuisjes