Goede dagen hebben we weer...... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Goede dagen hebben we weer...... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Goede dagen hebben we weer......

Blijf op de hoogte en volg Danisha

22 Oktober 2012 | Nederland, Hellendoorn

Zondag: We hebben lekker uitgeslapen met elkaar en na het ontbijt zijn we richting Harderwijk gereden. De verrassing van vandaag was om naar het Dolfinarium te gaan. We hebben leuke/mooie shows bekeken. Bij het dolfijnenshow mocht je vooraan zitten omdat traplopen pijnlijk is voor je. Je kreeg een zeiltje voor over je benen heen. En dat was ook wel nodig want het werd goed nat. Het was best wel frisjes vandaag geen zon gezien. De dag hebben we origineel afgesloten met de Mac. Omdat we maandag weer naar het ziekenhuis moeten gingen vanavond Lysanne, Ryan en Mike logeren bij Anouk en Silke. Danisha zei direct van nu kan ik wel in bad bij Heidi omdat maandag pas de naald erin gaat. Slim bedacht meid, dus jullie zaten alle vier in bad te spetteren. Thuis hebben we nog een gezellige avond gemaakt met lekkere hapjes. En uiteraard wou je bij ons in bed slapen.

Maandag: Vanmorgen nadat papa weg was naar het werk hebben we geen wekker gezet dus we werden om half negen wakker “schrik”. Gauw eten met elkaar en de spullen pakken en nog 5 minuten te laat komen. Bah, wat een rot begin van de dag. Het zwemmen met Ria ging goed. Ria gaat jou opgeven om in Hengelo te zwemmen. Daar kun je uiteindelijk je A-diploma halen. Helemaal super! Alice was er vandaag voor jou. Het aanprikken ging goed en je was moe van het zwemmen maar hebt rustig een dvd gekeken in bed. Tijdens het spoelen werd je misselijker maar gelukkig hoefde je niet over te geven. In de auto heb je nog lekker geslapen. Je hebt niet eens mee gekregen dat Anouk en Silke en Lysanne, Ryan en Mike in de auto kwamen. Thuis hebben we nog wat gedronken en zijn toen met de hele bups richting de bibliotheek gegaan om te knutselen met de heksen. Jullie hebben leuke dingen gemaakt. Daarna nog spelen en pannenkoeken bakken. En toen op tijd richting bed. De pijn in je benen gaat beter alleen de trap op en af blijft lastig

• 22 Oktober 2012 - 21:25

Roelie:

Hoi allemaal.
    Fijn dat het nu weer beter gaat.
    Genieten maar van het mooie weer.Wij hebben vandaag gegolfd in Arnhem.
    Prachtig weer en genoten van de schitterende herfst kleuren.
    Hele fijne vakantie toegewenst van ons.
    Liefs,Oom ger en Tante Roelie

• 24 Oktober 2012 - 18:34

Helga:

Zo ik ben weer bij..Leuk dat je met diploma A bezig bent. Bij het uitpakken van de verhuizing kwam ik tegeltjes tegen van mijn A (vis) en B (kikker) diploma, deze hangen nu trots in de badkamer. Klinkt als een heerlijk weekend en ondanks de verlate start op maandag was dat toch ook een geslaagde dag ! Heerlijk !
    lieve groetjes,
    Helga