Dagje echte school, heerlijk!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu Dagje echte school, heerlijk!! - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Danisha Legebeke - WaarBenJij.nu

Dagje echte school, heerlijk!!

Blijf op de hoogte en volg Danisha

01 November 2012 | Nederland, Hellendoorn

Donderdag: Vandaag ben je naar school geweest je hebt genoten en veel geleerd. Tussen de middag was je enorm verdrietig , je bent moe en wil graag naar bed. Maar je wil ook zo graag naar school. Moeilijk om jou zo te zien, je bent gegaan en daar heb je achteraf geen spijt van. Je hebt nog met Nynke gespeeld dat was gezellig. Na het avondeten hebben jullie alle vier gelachen om de baby foto’s van jullie zelf. Erg leuk om te zien hoe jullie daar zitten aan de achter tafel. Je gaf zelf aan dat je erg tegen morgen op ziet en met name de medicatie die je weer krijgt. Maar gelukkig ben je snel in slaap gevallen, waardoor je niet wakker ligt om te piekeren.

• 02 November 2012 - 10:59

Roelie:

Wat goed dat je weer een hele dag naar school bent geweest.
    Oude foto's bekijken is altijd leuk.
    Wij duimen dat de bijwerkingen van de dexa deze keer zullen mee vallen.
    Liefs van ons
    Oom Ger en Tante Roelie

• 02 November 2012 - 13:38

Sabine:

Dat is grappig, wij hebben toevalig gisteren de groeiboekjes gelezen waarin allerlei leuke grapjes stonden die de kinderen gemaakt hebben. Erg lachen ook!! Fijn hoor Danisha dat je het op school een hele dag volgehouden hebt! Knappe meid....
    Groetjes Sabine

• 02 November 2012 - 15:06

Annemarie:

leuk is dat he,foto's kijken..
    ik verbaas me er elke keer weer over hoe klein jullie waren en hoe snel alles gaat!
    fijn dat je zo graag naar school gaat en het allemaal zo dapper volhoud!
    geniet lekker van je weekend samen,
    groetjes ons allemaal

• 11 Maart 2013 - 07:04

Danisha Legebeke:

Hoi Danisha,
    Nynke vond het vanmiddag ook heel gezellig om samen met je te spelen. Vervelend dat die medicijnen morgen weer beginnen. Als je zin hebt in een beetje afleiding, dan kom je maar gezellig spelen!
    Sterkte morgen en de komende dagen.
    Lieve Groetjes van ons allemaal,
    Nynke, Imre, Igor en Liesbeth